LinnisR83 Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Hvor mange uker må det ha gått fra man evt har blitt gravid til det vises på testen? Er 1 uke siden el, kan det vises på grav.test nå om vi har blitt gravide?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 jeg fikk en svaak strek når jeg var 5 uker tok en ny når jeg var 7 og den var litt sterkere. Dette var clearblue.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #3 Skrevet 19. februar 2010 Jeg fikk en sterkt og klar strek da jeg testet. Var da 5 uker på vei
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 19. februar 2010 #4 Skrevet 19. februar 2010 Jeg fikk "gravid" i displayet 4 dager før IKM.
LinnisR83 Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2010 Men nå er det ca 7 dager til IKM, men fremdeles bare 7 dager siden el...kan den teste positiv da? Skjønner ingenting med dette EL greinet og tester osv...Oh happy days, sier nå bare jeg....
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #6 Skrevet 19. februar 2010 for å være helt sikker burde du vente til 1 uke over den datoen du skulle hatt mens. Mye varierende svar å få før. dette er min personlig opplevelse.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #7 Skrevet 19. februar 2010 Du kan begynne å teste tre dager før IKM, hvertfall med clearblue.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #8 Skrevet 19. februar 2010 Det er nok litt tidlig å få positiv test, men hvis du ikke er redd for å kaste bort penger og ikke blir stessa av det, så skader det jo heller ikke å ta en test. Bare husk at hvis den er negativ kan det fremdeles hende du er gravid (befruktet). Enkelte kan få positivt utslag tidlig, mens andre må langt over uteblitt mens før de tester positivt.. De fleste ligger et sted midt imellom. Jeg testet positivt tre dager før forventet mens..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå