Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Skulle hatt mensen i går, kjøpte test i dag, men har ikke tatt den enda... Er den like sikker på ettermiddagen/kvelden som på morran? er jo bare LITT nysgjerrig... Har ikke sånn mens følelse heller(kjenner det om jeg får den i løpet av dagen)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 Ja den ja, kjempefin. Tester positivt hver gang..
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #4 Skrevet 19. februar 2010 Ja ikke sant:) Morgenurin er mer konsentrert så derfor er det lurest å teste med morgenurin, hvertfall hvis det er tidlig i svangerskapet. Og det vil jeg anta det er siden du egentlig venter på mensen. Så for å få best mulig resultat bør du vente til i morgen tidlig selv om jeg ikke ville klart det, hehe.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #5 Skrevet 19. februar 2010 Har ikke vært på do på tre timer....(jeg er IKKE nysgjerrig altså) hvor lenge må jeg holde meg om jeg tar den i dag... vet ikke om jeg klarer å vente til i morra nemlig.... HI
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #6 Skrevet 19. februar 2010 du kan fint ta den idag.. jeg testet positivt med den 4 dager før ikm med ettermiddagsurin... hopp i det:) lykke til.. du får si hva det ble da:)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #7 Skrevet 19. februar 2010 Javel.....jeg er gravid.... må la det her synke inn tror jeg... var ikke planlagt..... HI
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #8 Skrevet 19. februar 2010 da må jeg gratulerer deg:) vet selv hvordan det er å bli uplanlagt gravid, ble det selv med en fyr.. så nå er jeg gravid i uke 20 og blir alenemor... la det synke inn så går det nok bra:) det var jeg som skrev rett over her:)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #9 Skrevet 19. februar 2010 Sitter bare å griner.... vanskelig å skulle si det til han fyren også... jeg har to fra før, så jeg har ikke lyst å bli alene med tre liksom.....
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #10 Skrevet 19. februar 2010 Hvorfor tenkte du ikke på det litt før da?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #11 Skrevet 19. februar 2010 off, jeg vet hvordan du har det.. jeg har en sønn på 16 mnd fra før og er jo som sagt gravid med nr 2 i uke 20.. dette er med 2 forskjellige fedre. du må tenke gjennom dette å finne ut av hva du klarer og har kapasitet til .off, fikk helt vondt av deg nå. hvor gamle er barna du har fra før? har de samme far?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #12 Skrevet 19. februar 2010 De er 5 og 6 år... de har samme far. Må finne en måte å si det til han som er faren....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå