Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Har blitt trukket noe på konto jeg ikke vet hva er, beløpene er jo litt høye også. Har sjekket med nettbank hva som er trukket av regninger, men det kan det heller ikke være. Beløpene er 597 og 629 merkelige greier altså!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 Jeg har også opplevd slike ting noen ganger, men da har jeg i etterkant funnet ut at det f.eks er halvårskortleie fra viasat osv. På nettbanken skal det jo også stå hvor pengene har gått??
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #3 Skrevet 19. februar 2010 Skjedde meg også en gang. Fant til slutt ut at jeg hadde dratt kortet i taxien, på vei hjem fra fest. Gikk leeenge før det ble trukket, så jeg hadde glemt det innen den tid. Kan ta en stund før det kommer opp hva som er blitt trukket..
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #4 Skrevet 19. februar 2010 Det skal jo stå hvem som har trekt da, men det kan jo ta litt tid før det vises. Kan være noe som har gått på visa delen, og blir trekt nå..
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #5 Skrevet 19. februar 2010 Hi her! Men det merkelige er at jeg aldri bruker dette kortet som betalingskort der ting kan trekkes i etterkant, har et eget kort som flybiletter, taxi etc brukes til, men jeg finner vel ut av det i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå