ღMadame_mim ღ Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Nå har jeg da altså 11 dager igjen og jeg synes hver eneste dag virker like lange som 2 vonde år!! Jeg har ikke noen svangerskapsplager, så jeg vet at jeg egentlig bare burde tie stille med meg å slappe av, men det klarer jeg da altså ikke!! Problemet mitt er at jeg nå har begynt å lete etter at ting er på gang, og siden jeg er førstegangs så aner jeg faktisk ikke hva jeg leter etter engang!! Hver gang hun lirker litt på hodet så det stikker så kjenner jeg om det skjer noe mer (håper da det er dette berømte kneppet før vannet går). Hver gang jeg får litt vondter i magen så lurer jeg på om at dette er begynnende rier. Synes hele tiden jeg kjenner trusa blir våt og går å sjekker, like tørr som alltid.... Hvorfor i alle dager må jeg pine meg selv på denne måten?? Huff, flere som har det som meg om dagen?
prins2010&prinsesse2012 Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 uff, føler veldig med deg! har 9 dager til termin og bare går og venter. er førstegangs selv så vet heller egentlig ikke helt hva jeg begir meg ut på, men med mange nye rare følelser i kroppen min de siste dagene håper jeg at jeg slipper å gå mye på overtid iallfall! har masse stikkinger og litt mensmurringer, men ingenting som er veldig vondt! rart at man egentlig går og lengter etter å ha vondt, men vil så veldig gjerne se den lille gutten snart =)
maibaby2012 Skrevet 19. februar 2010 #3 Skrevet 19. februar 2010 Jeg kjenner meg veldig igjen! Jeg har 3 uker igjen... 21 dager. Noen ganger føles det som det skal gå fort, men som oftest er jeg så møkk lei alle gravid-ting og føler tida går supersakte. Har ei tuppe på ett år som krever sitt, det er ikke lett å nå til hele tiden med diiiger mage (som er i veien) og bekkenløsning. Blir dessuten uvel når jeg spiser siden babyen tar så stor plass inni der. Har begynt å bli kvalm og spy igjen. :-(
♥ Løvemamma ♥ Skrevet 19. februar 2010 #4 Skrevet 19. februar 2010 Er også førstegangs, har vært spart for plager. Hatt litt halsbrann gjennom hele svangerskapet men nå har det eskalert. Klarer ikke å sove uten å ha tatt en Galviscon og det er sånn trykk på magen at jeg må spy. Akkurat nå sliter jeg veldig med å nyte den siste tia, vil virkelig ha tilbake kroppen min igjen. Og møte den lille i magen.
ninayngve Skrevet 19. februar 2010 #5 Skrevet 19. februar 2010 Jeg er også førstegangs og uten særlige plager. 2 dager til termin i dag. Akkurat nå føles ikke tiden så lang, det var verre for en uke siden. Men tiden går alltid sakte når man gleder seg så mye til noe spesielt. Vi får bare holde ut og tenke at snart er vi i mål:) Det virker som tiden går sakte, men plutselig en dag er vi der og ser tilbake på tiden som gikk fort allikevel:) Lykke til:)
ellen-propellen Skrevet 19. februar 2010 #6 Skrevet 19. februar 2010 Hehe,har hatt det som deg leeenge og er nå 8 dager på overtid. Så nå er det banning hver gang man IKKE finner blod i trusa ol. Slutt å plage deg selv, det kan ta lang tid;-)
EnNaJ Skrevet 19. februar 2010 #7 Skrevet 19. februar 2010 Jaaaa, helt enig!Jeg er allerede lei, men har fortsatt 8 uker igjen... Er også førstegangs, men tror det er dette med å komme tilbake i normal form som gjør meg utålmodig, i tillegg til all oppmerksomhet og snakk rundt det! Men vi får bare prøve å tenke at de har det godt der inne, og vi kan styre dagen vår selv ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå