mammantilT&I Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 imorra flytter jeg inn på 3 trimester:) synes månedene etter jul har gått fort til tross for at disse mnd er kjent for å være lange og mørke.. satser på de neste ukene går unna i huritgtogsfart...
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 Så heldig du er!! Selv om tiden har gått fort føler jeg at jeg har gått gravid i en evighet siden jeg mista i juli i uke 14. Så håååper tiden går fort slik at jeg kan bli ferdig hihi. (uke 19 her nå) Ønsker deg lykke til videre inn på siste etappe!! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå