lykkeligmor til to<3 Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 hei:O) Var på ultralyd idag, tenkte siden du hadde så og si likt symfysemål at du var interessert i resultatet. "Lillegutt" ble beregnet til 4,3 kg... hehe, så mer enn stort nok til å komme ut nå!!!! Men det var uansett så motiverende å få lurkikket litt på han at nå er jeg klar for fødsel uansett:O) Jordmor som utførte ul mente det var bare å dra hjem og vente på rier, han ligger laaaaangt nede og er helt klar nå. Hun tippet det blir på termindato, altså i morgen!! Håper vi begge får massssssssssse vondt i helga;O) klem
Gjest Mangebarnsmamma Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 Lykke til med kanskje fødsel i helgen;D Har tenkt på deg i dag:)
lykkeligmor til to<3 Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2010 hehe, takktakk:) lov å håpe iallfall!!!! Ønsker deg det samme!!!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 19. februar 2010 #4 Skrevet 19. februar 2010 Oi så spennende!! Får håpe det skjer noe snart da
*SMASK* Skrevet 19. februar 2010 #5 Skrevet 19. februar 2010 ååååh..... 4,3 kg!! wow... kjente det flashet noen raske tanker bakover i tid - 8 år siden - 3,5 kg - vondt nok... men jeg vet jo -intellektuelt sett at det er mest hodeomkretsen som er bestemmende for hvor tøft det kan bli. Jeg har noen fliser av venninner som har født babyer på over 5 kg -ooog det gikk så greit så.. - men okei, da har jeg noe å forholde meg til også. Blir spennende å se hvor stor min er. Og så lærer i hvertfall jeg noe om forholdet mellom fostervann, symfysemål og str på baby ) Gå hjem å fød... for en fantastisk beskjed å få da!!! skål for jordmora di.. -det var vel ikke helt nøyaktig gjengivelse av det hun sa - men-nesssten. Ble gira på dine vegne kjenner jeg. Super spennende Hos meg så synes jeg kanskje livmoren min er mer aktiv nå etter akupunkturen i går. Kan selvsagt være placebo - men hei- tro er kjent for å flytte fjell -så hvorfor ikke få ei livmor til å trekke seg sammen:D Tror dette blir ei interessant helg
lykkeligmor til to<3 Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 19. februar 2010 Hehe, er nok ikke heeelt overbevist selv om at det blir i helga;O) Men har iallfall fått tilbake masse kynnere etter 2 dager uten noen som helst tegn!! Alle tegn, selv hvert minste mottas med takk nå... Får vel bare vente og se, syns det er helt sykt at termindatoen er allerede i morgen da... Plutselig var vi der git, og jeg syns egentlig ikke det er så lenge siden jeg jublet over at det var akkurat 100 dager igjen!! Det blir da vel uansett fødsel i overskuelig tid på oss alle:O) hehe, litt absurd å virkelig ønske seg stooore smerter...;D Gleder meg sånn til å se lillegutten min!!!!!1
lykkeligmor til to<3 Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 19. februar 2010 hihi, jenta mi var 3,3 og syns nok jeg husker noe vagt om at det slettes ikke var noen dans på roser nei;O) Men etter å ha sett han på ultralyden i dag er jeg klar for hva som helst bare jeg får holde han snart!!!!! Jeg får trøste meg med at jeg er ikke av de aller smaleste over baken, kanskje det endelig kan bli en fordel!!!!;D
*SMASK* Skrevet 19. februar 2010 #8 Skrevet 19. februar 2010 *latter* jordmora som satte nålene på meg i går sa at jeg hadde god fødekropp. Hun kalte meg en slank type (hvilket jeg må si er godt gjort da jeg stiller med 83 rause kg om dagen) -- men med gode kvinnelige former -som hun sa mens hun liksom lot hendene avtegne bekkenområdet mitt i lufta... Må jo ha vært helt fantastisk å se han ligge der nå. Så stor og sterk og klar for å treffe mammaen sin. Er rørende dette her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå