Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 NÅ! Hvor finner man det? Jeg er alene med mine 2 små på 4 og snart 3 år. og fra april får ejg ingen os lenger. og nå har jeg fått brev om at jeg skal få 960kr i bidrag.. Så det vil si omtrent 10 000kr mindre i mnd det.. Og nå regner jeg med å få beskjed om å finne meg en jobb... Det skulle jeg gjerne gjort.men jeg har sterk angst og depresjon og går til behandling. Så jeg får rehabiliteringspenger. Da kan jeg ikke jobbe i tillegg. Haff!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 Så løsningen på dine problemer er å fortsette å leve på andre??? Med den innstillingen er du ikke akkurat et egnet konemateriale. Menn liker damer som kan hevde seg og bidra til å forsørge seg selv.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #5 Skrevet 19. februar 2010 Ja, du høres jo ut som en virkelig fangst! Trophy wife, liksom!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #6 Skrevet 19. februar 2010 sikkert mange som ønsker seg en trophy wife med angst og andre depresjoner. Digg. Kjenner mange som hadde løpt den veien:)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #7 Skrevet 19. februar 2010 men du 15.29: denne thropy wifen har 2 små barn, så det må jo telle positivet...?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #8 Skrevet 19. februar 2010 Jepp, enig med de andre.. du trenger en jobb og behandling for problemene dine før noen mann. Hvilken rik mann vil ha ei arbeidsløs, deprimert og asosial kone??
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #9 Skrevet 19. februar 2010 jeg måtte jo gå inn på golddigger.com OOOOMMMMMGGGG!
The Bad Gal Skrevet 19. februar 2010 #10 Skrevet 19. februar 2010 Hahahaha, jeg tenkte ikke over at det fakisk var ei side om har det domenet, men det burde jeg jo ha tenkt meg! Ups, sorry eller noe! ;-)))
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #11 Skrevet 19. februar 2010 Det går bra, men sikkert 160 små virus/cokies eller hva det heter på maskinen nå.:-)
The Bad Gal Skrevet 19. februar 2010 #12 Skrevet 19. februar 2010 Om det er noen trøst, så måtte jo selvsagt jeg også gå inn der, så da har min pc samme dritten:-( Ris til egen bak, er det ikke det det heter? *skamme seg*
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #13 Skrevet 19. februar 2010 TAKK FOR DEN!!! Visste det ikke var no håp for meg Jeg går til psykolog jo! men det er ikke noe som går over over natta! uansett hvor mye man vil! Jeg har ambisjoner og håp for fremtiden. men det løser seg desverre ikke over natten!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #14 Skrevet 19. februar 2010 Kjære HI Det er bare du som kan gjøre noe med problemene dine og ikke psykologen evt en rik mann. H*n kan veilede deg og støtte deg, men det er du som må ta jobben. Ikke fremstill deg som en avhenig, suttrete, litt bitter dame som du gjør her for det skaper aldri godhet hos andre. Dette er et velmenende råd så tar du det som du vil. Men du har mye å tjene på å forandre måten du uttrykker deg på, bare se på kommentarene. Dette klarer du, bare jobb litt med hvordan du fremtoner deg. Det gjør vi alle!
The Bad Gal Skrevet 19. februar 2010 #15 Skrevet 19. februar 2010 Nei, men det løser seg heller ikke med at du finner en riking som skal brødfø deg mens du finner ut av det. Noen ganger må man bare ta ansvar for sit eget liv og gjøre det som må gjøres. Ingen i Norge med (lovlig opphold) er tvunget til å leve på gata, så du klarer deg uansett mtp penger uten jobb også, selv om det ikke er fett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå