Gå til innhold

Stikkende smerter mellom beina.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg flere ganger fått skikkelig vondt, omtrent som knivstikking mellom beina. Ringte legen min, som ikke visste hva dette var, men det kunne sikkert ikke være noe å bekymre seg over... (?) Søkte litt her og det er mest damer i uke 35 og oppover som beskriver slike smerter og får beskjed av leger og jordmor om at det er modning. Jeg er bare 22 uker på vei, så noe modning er ikke en positiv ting. Er det noen her som har hørt om dette før og vet sikkert hva det er og om jeg kan forvente prematurproblemer...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo være ligamentsmerter.....

Skrevet

Eller bekkenløsning? Jeg får noen skikkelige stikninger mellom beina når jeg har tatt meg litt ut. Og det det kan gjerne vare en stund. Men lurt å få det sjekket opp i igjen dersom det ikke går over.

Skrevet

Høres ut som ligamentsmertene mine i forrrige svangerskap... (har ikke hatt så mye nå). Det kunne komme både i lyskene (som regel på en av sidene om gangen) eller som en følelse av at noen stakk en nål/ kniv rett opp i tissen på meg. Veldig ubehagelig, men hvis det er dette så er det ikke farlig. Bare et tegn på at livmoren vokser og at båndene som holder livmoren er veldig stramme/ trenger å tøyes for at livmoren skal kunne bli større. Kom som regel veldig plutselig og uten noe forvarsel hos meg. Bøy beine litt opp eller len/ huk deg litt sammen så får du mindre vondt (hjalp mest når fikk det i lysken husker jeg).

Håper det ikke blir like vondt fremover for deg =O)

Skrevet

jeg har opplevd det samme som du beskriver og er i uke 27.. det hender også at stikkningene kommer til dagsdato.

Skrevet

Får også disse stikkene, skikkelig vondt,men går heldigvis fort over. Snakket med legen om dette i uke 15 og han sa det var ingenting å bekymre meg for! I det siste har ikke stikka kommet så ofte som før.

Skrevet

Aha, da skal jeg roe ned hysteriet mitt:) Kan leve med litt vondter, bare de ikke er noe farlige. Vanskelig å tro på at det skal gå rette veien, så jeg overreagerer kanskje litt. Takk for svar:D

Skrevet

Jeg har hatt slike smerter siden bare noen uker ut i svangerskapet. Det kommer som stikninger i tissen, eller hva jeg skal kalle den...

Skrevet

Har akkurat d samme + smerter i korsryggen..bekkenløsning har jeg fått høre av jordmora mi...håper bare d ikke blir verre iløpet av svangerskapet...blir verre om jeg løper eller går i løs snø...zumba (aerobic/dans) har funka bra frem til nå..kjenner ikke noe av det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...