Gå til innhold

Det bor "noen" sammen med oss i vår nye leilighet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har for noen mnd siden flyttet inn i en leilighet som er i ett hus fra ca 1920 tallet. I begynnelsen var alt noemalt, men den siste mnd har ting endret seg. Det startet med att mini fikk totalt panikk flere ganger om natta. Så begynte dører som er låst å stå åpene på morgenen når vi sto opp. En kveld da jeg lå å leste, hørte jeg lyder på kjøkkenet, da jeg kom inn sto kjøleskapsdøra og alle skapdører åpene. I går fikk jeg ett hardt stødig klapp på skuderen to ganger. Mannen min sliter med migrene og trykk i ørene (har aldri hatt det før). Jeg har vondt i magen og sliter med å få i meg mat.

Hva burde vi gjøre?? flytte ut?

Jeg er ikke av den skvetten typen å vil alltid prøve å finne en forklaring til at ting skjer....men nå er jeg i tvil!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontakt et medium lilli bendriss f.eks

Skrevet

Dette vil kanskje høre veldig tullete ut, men si ifra.

En dag du er hjemme alene (du føler deg ikke så dum da), så gi streng beskjed til vedkommende at dette er nå din leilighet, det er du som bor her, og dette finner du deg ikke i. Ikke vær sint og forbannet, men vær streng og bestemt. Prøv gjerne å finn ut på forhånd hva du skal si, så du ikke blir stående å banne. De er ikke så glad i banning.

Vi opplevde selv mye rart i huset da vi flyttet inn, det var ikke direkte fysisk, men vi hørte veldig tydelig at noen gikk inn til oss, men det var ingen å se. Jeg ga streng beskjed om at dette måtte de slutte med, om de absolutt ville gå fram å tilbake over gulvet, så fikk de gjøre det stille.

Har ikke hørt en lyd siden. ;)

Så dette kan jo være verdt ett forsøk.

Skrevet

takk for svar :) Jeg har tenkt å prøve dette først, om det ikke hjelper får vi få noen til å komme å rense huset.

Skrevet

Oj, så spennende. Ikke at dere har fysisk vondt, men ellers.

Håper selvfølgelig at dere får hjelp med denne "noen" :)

Skrevet

Å, så ekkelt. Det er skrekken vår når vi skal flytte nå, vi har tidligere bodd et sted med "gjester". Det er ikke noe moro!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...