Rampongi Skrevet 19. februar 2010 #3 Skrevet 19. februar 2010 Må nok svare Italia jeg også. Her kan du få alt (som du sikkert kan andre steder også). Skiferie, sommer og sol, fine små landsbyer ved kysten elle i fjellet. Storbyer med alt som hører til. Slottsferier, strandferier, campinghytter i flotte anlegg.. tja..
Candy girrrl Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2010 Hvor ellers enn Veneto og Toscana er fint?
Style_hunter Skrevet 19. februar 2010 #6 Skrevet 19. februar 2010 Sicilia er fantastisk, men Sardegna er perfekt når man reiser med barn.
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 19. februar 2010 #7 Skrevet 19. februar 2010 Du tenger ikke dra langt Stockholm i mitt hjerte! Tivoli,dyrepark,isrestaurant,lekeland,vikingeby.... masse å velge på
lillepixie Skrevet 19. februar 2010 #9 Skrevet 19. februar 2010 Jeg er ikke voldsomt bereist altså men de fineste stedene jeg har vært er definitivt Lisboa og Algarve-kysten i Portugal og Venezia i Italia:)
mamarama og lille banan Skrevet 20. februar 2010 #11 Skrevet 20. februar 2010 Enig, Kroatia er perfekt med små barn Sjekk ut øya Brac. Apollo har all inclusive hotell der som er supert. Bestill bungalow om dere trenger to soverom, de er fantastiske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå