Msk87 Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Fødte ei lita jente for 2 uker siden verdens herligste!! MEN, det ene brystet mitt er blitt større enn det andre... hva kan jeg gjøre med det ? kommer det til å gjevne seg ut noen gang ? viss jeg ammer mer på det minste vil da melkeproduksjonen bli større sånn at brystene blir mer like.. ? ?gruer meg til sommeren nå kjenner jeg.. !!
Diddels Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 Alle har ulike strl på puppene. Naturen har ikke målt dem like med vekt vet du. Jeg vet ikke hvordan brystene dine vil trekke seg sammen igjen, men vanligvis gjør de jo det... men ofte blir de slappere med tiden, og strlforskjellen vil bli tydeligere.
Maggi1 Skrevet 19. februar 2010 #3 Skrevet 19. februar 2010 hei:) det var giga-forskjell på mine de første to månedene, men så jevner det seg ut, og nå er de så like som det går ann å bli:) så ikke noe å bekymre seg for. Start å amme på det minste brystet hver gang, så øker du melkeproduksjonen der:) lykke til!
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 20. februar 2010 #4 Skrevet 20. februar 2010 Heeelt normalt. Det er visstnok sånn at den venstre puppen er større enn dn andre, fordi den ligger nærmest hjertet, har jeg hørt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå