Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Vet at det ikke er anbefalt, men har valgt å gjøre det likevel. JObber 60-75% kun på natt. Hva gjør dere andre som har nattevaktsstillinger?
Venter på nr 2:-) Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 Jeg jobber 50%natt, men kjenner d er mye tøffere nå enn før jeg ble gravid. Jordmora sa at så lenge jeg fikk hvilt meg godt etterpå og jeg følte at det var greit var det ingenting i veien med å jobbe natt. Men den dagen det blir for tungt og jeg evt. må over til å jobbe dagvakter går vi jo masse ned i lønn og det har jeg ikke råd til!så må prøve så lenge det går.
Frk Fjong Skrevet 19. februar 2010 #3 Skrevet 19. februar 2010 Jeg jobber 100% dag/kveld/natt, men har fått tilpasset turnus nå som jeg er gravid, slik at jeg slipper nattevakter. Egentlig kun av den enkle grunn at jeg trenger mye mer søvn og hvile nå, og sliter med å snu fra natt til dag etterpå. Hos oss er det heldigvis sånn at nattevaktene blir omgjort til dagvakter, men vi beholder nattevaktstilleggene (tilrettelegging pga graviditet)
mamman til Fillip Skrevet 19. februar 2010 #4 Skrevet 19. februar 2010 Jobber 60% fast natt pluss noen ekstravakter innimellom:) JM sa det ikke var noe problem å at det var jeg som kjente det selv om jeg ble for sliten, var vist ikke noe problem å fortsette! Kunne ikke tenke meg å bli flyttet over på dag! da tror jeg mulighens sykemeldingen hadde kommet... hehe! Men så er jeg et ekstremt nattdyr da... å vi har som regel muligheter til å strekke oss ut på sofan litt innimellom så går ikke i ett hele natta:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå