emiliesinmamma Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 ei lita prinsesse i magen. Kjempe gøy, og magefølelsen stemte ganske godt. Og svangerskapet som har vært helt motsatt av begge guttene stemte og Kjempe morsomt. Ble satt tilbake en dag, så ny termin er 15 juli Ble forresten òg meldt på ett forskningsprosjekt, så blir nok flere ul fremover ))
Juli-prinsesse 2010 <3 Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 Gratulerer :-) Prosjekt Stork?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 19. februar 2010 #3 Skrevet 19. februar 2010 Gratulerer så masse!
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 19. februar 2010 #5 Skrevet 19. februar 2010 Gratulerer! Heldige deg som får mange UL'er!
oopsidaisy:-) Skrevet 19. februar 2010 #6 Skrevet 19. februar 2010 gratulerer så mye med en liten frøken i magen:-) hvordan har svangerskapet ditt vært i forhold til guttene? har også to gutter fra før,og dette svangerskapet har vært veldig ulikt di to andre... såg ikke hva d var på første ultralyd,men skal på 3d,håper vi får se mer da:-)
emiliesinmamma Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 19. februar 2010 Julibaby-2010: Vet ikke navnet på prosjektet enda, men var noe med forskning av hjertet på fosteret. Holder til i Tromsø, sikkert noen som vet hva prosjektet her heter oopsidaisy:-) : Har vært utrolig mer gravid denne gangen. Hormonell til tusen, og ingen kontroll på følelser. gla, trist, oppgitt, sint.. alt om en annen. Har våknet ganske ofte om morningen med kvalme, men har forsvunnet om jeg har klart å sovne igjen. Følt meg utrolig sliten og trøtt, hele tiden. Og ennå. Med guttene merket jeg ikke noe til at jeg var gravid, var bare kjempe enkelt om du skjønner? Drømme svangerskap ) Trodde først at grunnen til at det føltes tyngere denne gangen, var at jeg var blitt eldre(bikket 30 akkurat) . Men hadde vel alt å gjøre med at det lå ei lita frøken i magen:)
Junigutt 2010 <3 Skrevet 20. februar 2010 #8 Skrevet 20. februar 2010 Morsomt Bor også i Tromsø og har termin 15 juli
emiliesinmamma Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 20. februar 2010 Så gøy )) kansje vi havne på unn på samme dag, hehe:)
iok med sønn <3 Skrevet 21. februar 2010 #11 Skrevet 21. februar 2010 Gratulerer med ei lita frøken i magen Koslig da Jeg går på UL hver tirsdag jeg... hvert tre ganger nå, så nå skal jeg si at vist han ser kjønn er det bare å si det Det kan jo hende han ser det nå, er i uke 15... Syns jeg er heldig som får se den lille så ofte Er veldig koslig. Lurer på om han føler seg overvåket?? Hehe... Han hysja på oss på sist UL. Såååååååå søt <3 hihi.. Men vi føller selvfølgelig nøye opp med UL fordi jeg har hatt et virus som kan skade min lille sjønne. Og jeg føler meg veldig trygg og i gode hender nå
emiliesinmamma Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #12 Skrevet 21. februar 2010 Tusent takk Er veldig spent på hvor ofte jeg får ul, vet jo ikke noe som helst akkurat nå. Men får nok sikkert info snart. Har vært perfekt med en gang i mnd Så bra at du blir ordentlig ivaretatt med mange ul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå