Blusi Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Jeg er nå i uke 14. Ukene 6-12 omtrent var jeg kvalm stort sett hver dag og ganske trøtt, men de siste par ukene har jeg overhodet ikke hatt noen symptomer, nesten så jeg blir litt engstelig. Her om dagen var jeg litt kvalm om kvelden, og jeg har vært veldig trøtt et par dager. Jeg trodde kvalme osv. ble borte for godt når den først ga seg, men er det vanlig at den kommer og går? Og er det vanlig at man nesten ikke har noen symptomer? (Akkurat det gjør meg litt engstelig, så jeg var nesten glad for å være kvalm her om dagen.) Jeg kan heller ikke kjenne kanten av livmoren, som man visstnok skal kunne etter uke 12 eller så (men nå er jeg ganske godt polstret rundt magen, så akkurat det er kanskje ikke så rart.) Takknemlig for innspill og erfaringer!
Sunnybeach4gull :) Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 Hei! Helt normalt Og du e jo kjempe heldig som har d rimelig bra nu om dagan!! Livmora har sikkert poppa opp, men ikke like lett å kjenne dn sjøl Når ska du på første sv.kontroll?
Blusi Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2010 Takk for svar! Jeg skal til første kontroll hos jordmor om litt over to uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå