Gå til innhold

Jippi, uke 40 i dag:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå nærmer det seg.. Deilig å se på tallene og se at dagene har gått:) Nå er jeg i hvert fall snart i mål, uansett om jeg går 14 dager over eller ikke. Så får jeg bare telle for hver dag:) Snart snart snart......:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldiggrisen :) Snaaart skjer det ;) Jeg er 39+2 i dag... Gleder meg til onsdag, da er jeg også 40+0!!

Skrevet

Skal vedde på at du er i mål før meg uansett:) Håper du holder ut og at ting ikke er for ille for deg... Siden du har hatt det så slitsomt ønsker jeg at du føder før meg, jeg kan holde ut litt til:) Lykke til om noe skulle skje..

Skrevet

Det spørs, har ingen tegn til at noe skal skje... Og jeg har slått meg litt til ro med at ryggen er så vond... Så lenge jeg slapper av hjemme går det veldig greit :) Bare litt kjedelig at det sosiale livet ikke er så spennende nå, men det får bare være... Snart er vi i mål :) Og da blir det bedre!

Skrevet

Nå er det ikke lenge igjen nei :) I går fikk jeg faktisk litt kynnere som jeg kjente og min kjære fikk litt småpanikk for at noe var på gang ;) har nesten ikke sovet i natt pga murringer i ryggen og ting, men nå er alt borte igjen, bare stuptrøtt...

Skrevet

Spennende Myrk :) Da burde du sove litt på dagen i dag, man vet aldri hva neste natt kan bringe ;) Så greit å ha litt krefter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...