Gå til innhold

små redd :\

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei:) er nå i uke 21, å har de siste nettene hatt store smerter i magen.. kan dette være kynnere ? det er snart 6 år siden jeg gikk gravid sist, å kjenner på kroppen at det er mye jeg har glemt ut :\

er det normalt me kynnere så tidlig, å burde jeg kontakte lege ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke smerter i forbindelse med kynnere, men du kan fint ha kynnere i uke 21. Smertene du har kan være luftsmerter eller annet fordøyelsesbesvær? Synes du likvel skal kontakte lege.

Lykke til :-)

Skrevet

Jeg ville tatt med urinprøve til legen min for å utelukke urinveisinfeksjon!'

ikke for å skremme deg, men jeg hadde L+2 hos jordmor sist, og hun spurte meg om jeg hadde noen kynnere, for om jeg hadde kynnere, så ville hun at jeg skulle levere inn en prøve til legen, å fått medisin mot infeksjonen. grunnen til det er at om man har urinveisinfeksjon så kan disse kynnerene forårsake for tilig fødsel!

Så ta deg en tur til legen du.. Til meg viste det seg at det ikke var noen ting, men jeg hadde mer svake menssmerter jeg da... :o)

Lykke til

Skrevet

L 2 ? får ringe legen jeg da, å høre me dem :\

Skrevet

L 2 er at du har 2 i utslag på laukosytter(eller noe sånn), noe som sier at du har en bakterieflora i urinen, men det kan slå ut under hele svangerskapet og trenger ikke bety noe. Om man har mye utflod så vil det være naturlig å slå ut på det. Jeg hadde også vondt i magen, og mye kynnere. Leverte urin prøve og slo ut på laukosytter, nitrit og eggehvite og hadde uvi. Er nå begynt på antibiotika, og håper at kynnerne gir seg snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...