Gå til innhold

Fødeklare Romerikinger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Catslide- har du født enda? Du skulle jo bli satt i gang onsdag for to dager siden... *Spent*. Håper du skriver en fødselsmelding her etter overstått:) Om du ikke har født enda- masse lykke til! Og så håper jeg vi sees på dinbaby.com:)

ninayngve og Myrk- spennende dager dette her;) Snart forlater dere oss her på 3. tri, men håper vi også sees på dinbaby etterhvert... "bare" åtte uker og tre dager til termin for min del. Tida går fort, men det er fortsatt aaaaalt for lenge igjen!

Lykke til med fødslene, håper alt går fint og at dere får bra opplevelser! Når vi andre i "gjengen" får babyene våres i mars/april/mai/juni er jo dere rene ekspertene, kjekt for oss!

:) Snakkes!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende dager for mange ja... Det er en deilig følelse i dag og se 40 ukers tallet:):) Nå er det bare å finne ut hva man skal finne på i helgen for å få den til å gå fort unna...

Ekspert du liksom, du er jo mamma og vet jo hva dette dreier seg om:) Så du har det nok i fingrene fra forrige gang:)

Takk for lykkeønskninger, jeg vil gjerne ha kontakt selv om jeg har født.. Så hyggelig den onsdagsgjengen... Forresten, vi ses nok til onsdag hvis det blir satt opp nytt treff:) hehe....

Snakkes!

Skrevet

Sånn som jeg føler det i dag, blir jeg leeeenge her i 3. trimester :P Vet det er maks 2 uker til, men likevel.... Lurte på om noe var så smått i gang i natt, med litt murringer i ryggen og bekkenet, men i dag er det helt stille.

Var veldig hyggelig på onsdag og blir det treff på onsdag, stiller jeg nok da også ;)

Skrevet

Wow jenter- det må jeg si er sprekt! Setter nok opp et treff jeg om ingen av de andre damene tar insj i løpet av helgen;D Følg med på sidene;)

Skrevet

Jeg har forresten fått ei jente til! Fødte torsdag 11/2. Møtte deg på treffet på jessheim.

Skrevet

Svarte på treff siden, så du skrev her først nå:) Gratulerer så mye. Ble det 11 dager over termin for deg? Alt gikk bra? Mor, barn, far og søsken har det bra?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...