Elin snart mamma til 3 Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Vi begynte å snakke om dette på jobben i dag, men etter en google runde finner jeg egentlig veldig lite info om det. casen er: Paret er gift. Far har 1 barn fra tidligere forhold. Biomor og far har 50% deling av omsorg. Når barnet er hos far og stemor kan stemor være hjemme med sykt barn?? vil far sine sykt barn dager bli delt mellom ekteparet? Noen som vet hva som er vanlig prosedyre her??
Mor Løvehjerte Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 Vi har den typen barnefordeling i vår familie, og vi har fått klar beskjed om at det ikke er tillatt (trodde det ikke heller da, men måtte spørre).
Mockanin Skrevet 19. februar 2010 #3 Skrevet 19. februar 2010 Noop, steforeldre regnes kun med dersom det gjelder noe økonomisk. Det er den erfaringen min mann og jeg sitter med.
Elin snart mamma til 3 Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2010 hm.. oki. Er det noen bedrifter som er "hyggelige" å gir sykt barn dager til steforelder da? Har en kamerat som får det til sitt bonusbarn.
Vienn@ Skrevet 19. februar 2010 #5 Skrevet 19. februar 2010 Vet ikke hvordan det er når dere har delt omsorg.... Her er det jeg som har hovedomsorgen for barna.... men sambo får være hjemme med mine særbarn om de er syke (jeg har 2 fra før og vi har ett felles).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå