Gå til innhold

Livmoren..???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Klarer dere å kjenne at livmoren har kommet opp over bekkenbenet eller hvordan d skal være?? Litt usikker her.. Er 111 uker på vei og har lest at man skal kunne kjenne den ca rundt denne tiden..?? Vil så gjerne klare å kjenne den å se magen begynne å vokse sånn at jeg vet at alt går sin gang..!! Vet ikke helt hvordan d skal kjennes ut....kanskje jeg må vente litt til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har kjent det livmoren over bekkenet , kan se det også, i 2-3 uker nå. er 12 uker . men det vel litt forskjellig fra person til person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner den godt nå, nærmer meg 12 fullgåtte uker. Litt usikker på akkurat når jeg kjente den først.

 

Det er lett å kjenne at det er livmoren når den først titter oppfor bekkenet. Den kjennes hardere ut enn alt annet du trykker på rundt der :)

 

Så når den først kommer langt nok opp til at du kan kjenne den vil du neppe være i tvil om at det er livmoren du kjenner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og har drevet og trykket og kjent etter denne livmoren som det står om overalt og bare med det resultat at jeg må gå på du. Da jeg var hos legen når jeg var 11+1 kjente hun den med en gang. Jeg finner den fremdeles ikke, hahaha. Men går med øverste knappen i buksa åpen så NOE er på vei opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, eg er andregangs, men klarer fremdeles ikkje å kjenna den der berømte livmora, på 12+3. Vel, vel, ho er nok der likevel! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 10+4 i dag og har kjennt livmora snartei ukes tid, er 9 mnd siden siste sv skap, kan hende det har noe å si. Blir kanskje fortere mage da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...