Anniq 83 ♥Samuel 31.03.10♥ Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Jeg er i uke 35 + 1 og til natt til dag tidlig har han lille i magen nesten ikke rørt seg. Det var så nære på at jeg ringte føden (fikk helt hettta) Prøvde å spise søtt og nå har jeg tatt en kopp te.Å endelig kjente jeg han. Merker han fortsatt mye mindre en før men endelig kjente jeg at han er der:) Er det slik det skal være el?
edvina Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 Tror det er veldig forskjellig. med mine to gutter syntes jeg det roet seg veldig på slutten, men nå er jeg gravid og jenta er helt turbo i magen i timesvis. Blir nesten mer bekymra for denne turbovirksomheten...Men hvis du blir altfor bekymra ringer du bare føden og får sjekket det. De er vant med slike hendvendelser i 3.trimester og blir ikke irriterte...Skulle bare mangle også!LYkke til
Nikki 75 Skrevet 19. februar 2010 #3 Skrevet 19. februar 2010 Det er veldig forskjellig, har jeg fått inntrykk av. Man SKAL kjenne liv hver dag, men ellers er det veldig individuelt hvor mye de rører på seg. De sier at mange blir roligere etterhvert som plassen blir mindre, men min lillegutt har i alle fall plass til å bevege beina ennå, kjenner jeg...
Anniq 83 ♥Samuel 31.03.10♥ Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2010 Takk for svar... Men tok akkurat ett kaldtglass med vann å han beveget seg litt, men heller ikke helt overbevisende. Synes det er litt ekkelt å ringe føden..de har jo garantert kjempe masse å gjøre å jeg. Synes bare det blir litt flautvist de på en måte synes jeg syter eller er hysterisk. Ps har nytt nick...
Myrk Skrevet 19. februar 2010 #5 Skrevet 19. februar 2010 Jordmoren jeg snakket med på Ahus sa man _skal_ ringe hvis "magefølelsen" sier at noe er rart... Ingen som synes du er hysterisk
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 19. februar 2010 #6 Skrevet 19. februar 2010 Lille i magen kan være stille i lange perioder, men det er alltid til fast tid. Noen dager kan hun være mer urolig enn andre. Etter ca uke 34 ble hun roligere enn det hun var før. Er jo litt mindre tomleplass på slutten også
Gravid prinsessemamma<3 Skrevet 19. februar 2010 #7 Skrevet 19. februar 2010 jag måtte ned til jordmor senest i går- litt småhysteriske meg;) bare 28.4 på vei..men jenta var helt rolig å jeg fikk som sakt helt hettte! ( kjente så å si ikke siv fra kveld til uttpådagen, dagen etter) jordmor klemte litt å lo:) prinsessa lå med rumpen ned å hode/ bein opp som i en v:p trangt for lillemor så ikke rart jeg ikke kjente noe:) hjerte hadde super sterke fine slag ring om du er bekymmret! det er ikke bra for verken deg eller barnet om du er bekymmret! men, husk at det er trangt for lillemann nå, så at de er roligere vil jeg tro er helt normalt:) lykke til:D
♥Bubble♥ Skrevet 19. februar 2010 #8 Skrevet 19. februar 2010 Har begynt å kjenne mindre liv den siste uken, men tror det er for hun begynner å forberede seg på fødsel. Jeg er 38+5 i dag så er litt lengere enn deg. Når det kommer til å ringe føden må man føle litt på det. Personlig vill jeg ventet en stund før jeg gikk til det skrittet, dvs kanskje opp til 12 timer, men det er meg... vil ikke være til bry Så lenge det er litt liv så kan det hende at babyen bare sover og det gjør de vist mye mer på slutten Du kan jo ringe til JM å snakke med hun også, om du går til en da
ninayngve Skrevet 19. februar 2010 #9 Skrevet 19. februar 2010 Jeg er i uke 40 i dag og kjenner masse liv. Det har bare økt hos meg, trodde også det skulle være litt roligere på slutten. De 3 siste ukene har det vært MYE mer liv enn tidligere. Så hun har vel godt med plass da vil jeg tro.. Det blir spennende med jordmortime mandag...
Ilenna Skrevet 19. februar 2010 #10 Skrevet 19. februar 2010 Jeg er også i uke 40 i dag, men jeg merker at det er mindre liv i magen de siste dagene. Var hos legen i går og alt var som det skulle og fikk beskjed om at hun kan komme når som helst nå. Jeg glemte jo selvfølgelig å spørre om det var normalt med mindre liv, men siden han sa at alt var lagt opp til at jeg kan føde når som helst så regner jeg med at det er normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå