babyjenta21 venter nr 3 Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 fordi legen trudde vannet hadde gått...men det var det visst ikke.. men jeg hadde 3 cm åpning.. er 14 dager igjen til termin men håper virkelig jeg slipper å gå så mye lengre
glad i mange barn Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 vel ,skal jo ikke ødelegge håpe ditt da...men i flere av de sidte svangerskapa mine gikk jeg flere uker med 2-3 cm og har masssse kynnere,men skjedde ikke noe likavell liksom....så det er nok mulig att du må gå enda litt til uten noe skjedd....er ofte slike tilfeller.....kjedeligt...men uansett lykke til nurket kommer når det er klart
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 19. februar 2010 #3 Skrevet 19. februar 2010 Ingen gla'melding herifra heller desverrre...har gått med åpning i minst ei uke nå, og fikk høre at det var veldig vanlig å gjøre det når man hadde født før...I tillegg til at vi også må plages med maserier og anna kødd på slutten...Men nå er det ikke lenge igjen uansett for hverken deg eller meg! Lykke til om noe skulle skje i de nærmeste dagene da!! Krysser fingrene, men ikke beina, hihi
babyjenta21 venter nr 3 Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2010 å slimproppen gikk istad sitter bare å venter på å få vondt nå
Ladylilla Skrevet 19. februar 2010 #5 Skrevet 19. februar 2010 hvordan går det??? ta ibruk et kjerringråd.....eller er du igang?? Lykke, lykke, lykke til!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå