♫røverdøtreog♪røver Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Tror bare vi må spørre om de kan se etter kjønn, vi er nok for nysgjerrige av oss, gitt! Håper at alt står bra til med lille fnurk, det er seff det viktigste=) Hørte hjertelyden på onsdag, og legen sa det hørtes ut som en som hadde det veldig bra inni der, så har god følelse også - men alltid liiitt skummelt også dette.... Klem fra spent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå