Gå til innhold

Barseltreff....


Trille me en liten en i magen

Anbefalte innlegg

God morgen!

I dag skal jeg og minsten på barseltreff på helsehuset for første gang. Gleder meg.... men ganske lenge siden fødselen egentlig...??

 

Hvordan er det med dere? Lenge siden dere fikk innkallelse til barseltreff??

Har gruppen deres bestemt seg for å treffes videre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Det første barseltreffet vårt var vel rundt 18 januar tror jeg.. Jeg fødte i slutten av mnd'en, og syntes det var passe tid for å starte opp barselgruppe. Etter ca 3 uker begynte jeg vel å bli en smule selskapssyk igjen, hehe.

 

Gruppen bestemte seg for å fortsette ja, vi har vel hatt treff ca en gang i uken. Noen ganger har det gått 2 uker. Men vi ble enige om å ha treffene ganske ofte da, sånn at de som hadde lyst kunne dra, men at det ikke var slik at alle "måtte" møte hver gang.

 

Nå har vi blitt ganske godt kjent, og gruppen har mer eller mindre splittet seg. Vi har vært 6 som har vært med siden starten. Nå en av de siste gangene var det 2 til som slengte seg med. Men 4 av de som var med fra starten har på et vis dannet sin egen gruppe og vil visst ikke ha så mye med oss andre å gjøre. Boikotter de "planlagte" barseltreffene og treffes heller bare de uten å invitere de andre. Har derfor blitt litt drama i gruppen noe som har ført til at jeg har trekt meg ut. Orker ikke dette fjortis-styret når vi er en gjeng voksne, fornuftige mennesker som i tillegg er blitt mammaer. ;p

 

Hehe, dette ble halvt svar på spørsmålet ditt - halvt en usaklig utblåsning. Men godt var det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...