katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 måtte bare. så oppspillt at jeg ikke har sovet siden 3 inatt!
Nicoline3 Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 He he, det er fullt forståelig. Jeg skal på UL om en uke,men er helt sikker på at det er en gutt, så hvis det skulle vise seg å være en jente, tror jeg at jeg detter ned fra månen..... Har to gutter fra før og hadde samme følelsen med dem, så derfor er jeg enda sikrere på at det ER en gutt igjen! Det er så utrolig gøy å få vite hvilket kjønn det er, for da får de liksom en litt annen identitet......og så er jeg så nysgjerrig at jeg ikke kunne klart å vente til etter 9 mnd! Tok fostervannsprøve for snart 3 uker siden, så jeg venter veldig på svar på den. Blir spennende å se hvilken som kommer først, ul eller svaret på prøven! Kooooos deg med gutten i magen, og ha en strålende dag!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2010 Oi så spennende! Er sikker på at begge deler kommer til å gå bra! Blir spennende å høre fra deg hvordan det går! Masse lykke til, Ha en flott dag. Klem fra meg,
gravid me nr 8 :-) Skrevet 19. februar 2010 #4 Skrevet 19. februar 2010 hehe,da er du rimelig oppspillt visst du nesten ikke har sovet i natt etter ul i går kjenner meg igjen på d kan du si...er en stund siden jeg var på ul nå da men,jeg fikk også litt sjokk på ul da jeg fikk vite at jeg faktisk skulle få en gutt..jeg hadde venta meg jente siden jeg har 5 jenter å 1 gutt fra før så vi ble jo kjempe glae å ongene er helt i hundre over at di skal endelig få en lillebror...lille gutt er ganske aktiv i magen hele døgnet nesten å d er så herlig at mange ganger må jeg sette meg å gråte...d er bare så fantastiskt å tenke på at d vokser en liten baby i meg igjen gratulere så mye til deg å kos deg under svangerskapet å håper vi snakkes mer under tiden på bim..klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2010 Tusen takk vennen!!! Kan du tenke deg noe bedre enn når barnet sparker og beveger seg i magen!! Han er ganske aktiv inni magen min også. Så utrolig gøy at dere får gutt nå da! Her blir det 2 jenter og 3 gutter nå (3 av dem mine bioligiske) Men allikevel blir vi jo en stor fam. Tenåringene er helt i ekstase over at det ble gutt. Ja lett å ta til tårene! Vi prates vi to vettu!! Stor klem
Stolt alenemor til tre små Skrevet 19. februar 2010 #6 Skrevet 19. februar 2010 GRATULERER MED GUTTEN!! Så gøy.. Nå gleder jeg meg virkelig til etterpå.. Jegf har også lyst på gutt, men jeg har også lyst på jente.. Spiller altså ingen rolle hva som kommer.. Kanskje det er en av hver? Hehe..
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 19. februar 2010 Hehe, vi har samtidig svart på trådene våres! Håper du får en av hver nå da! masse lykke til, og tusen takk for gratulasjonen. Som jeg skrev i en annen tråd fikk jeg litt av et sjokk hihi. klem
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 19. februar 2010 #8 Skrevet 19. februar 2010 Hehe... ja, det blir brått mer virkelig når man får vite kjönn Jeg måtte også endre litt på nicket-hörer liksom med!
Marcus2006+Jente2010 Skrevet 19. februar 2010 #10 Skrevet 19. februar 2010 hvordan skifter du nick?=)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #11 Skrevet 19. februar 2010 Du går inn på mine sider og deretter på profil. Så sletter du nicket ditt og erstatter det med et nytt og lagrer endringene!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #13 Skrevet 19. februar 2010 Skrev feil. gå inn på brukerinformasjon eller noe i den duren, da kommer det opp. Men først din egen side.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #15 Skrevet 19. februar 2010 Flott nick! Tusen takk dere andre som skrev og gratulerte!
Marcus2006+Jente2010 Skrevet 19. februar 2010 #16 Skrevet 19. februar 2010 Takk:) Tror jeg har Gratulert deg før også, men gratulere igjen med en liten prins =D!!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #17 Skrevet 19. februar 2010 Ja vi to har allerede gratulert hverandre, ikke lett å holde styr på alt hihi. Ha en flott kveld! klem
Marcus2006+Jente2010 Skrevet 19. februar 2010 #18 Skrevet 19. februar 2010 Hehe ja det er sant:) Ha en flott kveld du også,å kos deg masse med babymagen <3 klems
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå