Gå til innhold

Har min første date på lørdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Detv er en mann jeg har snakket med på nettet og telefon pluss e-post i et par mnd, og på lørdag skal vi treffes for første gang. Må si jeg er en smule spent på om vi har like stor kjemi i virkeligheten også. Vi er begge enige om å ta det helt med ro. Gleder meg :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til:)

Men du, vær forsiktig.

Skrevet

Blir sikkert bra, kos deg masse.

Skrevet

Du er ikke litt tidlig ute?;) De færreste har vel en date før gryningen.

Skrevet

Så glemte jeg så si lykke til hi. Det blir nok kjempekoselig.)

Skrevet

HI her.

Det ble en hyggelig kveld. Vi spiste, så på film og OL. Han lo på de "rette" stedene, og var lett å snakke med. Det ble mye snakk om våre tidligere forhold, og vi er enige om at vi skal fortsette å ta det med ro. Bli bedre kjent, og så ser vi hvordan det går. Ingen av oss er klar for noe forhold ennå, men vi skal fortsette å møtes. Det er tydelig at han liker meg :-)

Han ble til kl. 01, og det skjedde ikke mer enn prating, noe jeg er glad for nå. Tror dette kanskje kan bli noe etterhvert :-)

Skrevet

Så hyggelig:)))) Lykke til videre:))))

Skrevet

så koselig!

så du hadde besøk av daten hjemme hos deg? Var du ikke spent!!! Jeg er i samme situasjon, du har kanskje sett innlegget nedenfor... Men det ble ikke denne helgen pga vi ble helt slått ut av sykdom her... Men vi vil jo prøve på nytt.... men jeg har ikke så mye b-vakt, så skal vi treffes snart, så må vi kanskje ta en kveld her. Så du kan anbefale det?? hehe, var du ikke litt spent iom du ikke hadde truffet han før.... Jeg har truffet ham, men det var vel litt sånn på kveldstid..... dere hadde en god prat hele veien osv...

arg nei - dette ble helt tull, vet ikke helt va jeg skulle spørre om akkurat nå!

Nå må jeg bare se om jeg manner meg opp til å planlegge et nytt besøk til helgen, eller så har jeg foreldren min her neste uke, da kan jeg kanskje få han med på noe en kveld....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...