Gå til innhold

Min sønn ble sucidal pga nettmobbing!!!!! Tenk dere om....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir mildt sagt sjokkert over oppførselen til enkelte her inne. Og i tillegg så er dere mest sansynelig foreldre også.

Min sønn på 15 har vært/er utsatt for mobbing/trusler på nett, og i høst holdt det på å gå riktig galt. Han har vært tett oppfulgt av psykologer på bup etterpå, kontinuerlig vurdering av hans helsetilstand ift evt innleggelse på psyk avd.

Vi har tett kontakt med skole, og om dere ante hvilke problemer dere kommer til å slite med når ungene deres blir tenåringer så hadde dere virkelig tenkt dere om to ganger.

Det florerer av mobbing på nett, ungdom som mangler nettvett osv.

Bare et eksempel: Gøy å legge ut festebilder på face? Slette de er jo greit, men vet dere at uansett om dere sletter bildene så blir de liggende ute på internett resten av livet??? Sikkert kult for barna deres å se når de blir større....

Vi er over det verste for denne gang, men har STRENGE regler for internettbruk hjemme.

Bare en tankevekker........til dere som ikke vet bedre

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper de som mobber får smake konsekvensene en dag. Vi må alle stå til ansvar for det vi gjør.

Skrevet

Helt enig med deg,bruk hue folkens! Selv har jeg meldt meg ut av face,og tro meg,jeg er så glad,trenger ikke det!

Skrevet

Folk blir tøffe når de er anonyme, dessverre. Da viser mange en oppførsel de ikke ville gjort ellers i det offentlige rom. Kanskje de har dårlig selvtillit og trenger å tråkke på andre for å føle seg bedre, og det er IKKE greit.

Det som er mest beklagelig er at denne holdningen og oppførselen blir overført til barna, neste generasjons mobbere.

Utrolig trist at din sønn måtte oppleve dette. Håper alt vil ordne seg, slik at han får det bedre / lettere.

Du har helt rett i at vi trenger å tenke på våre holdninger og handlinger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...