Tabitha Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Nå har det vært snø og is i to måneder her, noe som er høyst uvanlig. I to mnd har jeg gransket på yr.no etter plussgrader, men forgjeves (med unntak av et par dager). Er høygravid og føler meg handikappet, og i dag er det som vinteren holder på å gjøre meg gal! Hater denne isen som ligger og ligger. Gaaal...
zebra-giraff Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 Jeg er ikke gravid (håper det blir meg snart) og ble super deppa idag da våknet til enda mere SNØ. HAAAAAT!!!!!! Føler med deg! Ser hvor vanskelig det er for meg å gå, og jeg har jo tyngdepunktet på "riktig sted"!!!
Sharlis Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 Jeg synes dagen i dag er litt bedre enn dagen i går..hehehe Stor forskjell fra dagen i går der det var -30 grader og dagen i dag -9 grader:)
Morgonfuglen Skrevet 24. februar 2010 #4 Skrevet 24. februar 2010 Øh, har litt vanskeleg for å ha sympati med deg, altså. Her i Valdres har vi hatt snø sidan 3.oktober - altså 4 1/2 mnd., og sannsynlegvis blir den liggande i 1 1/2 mnd. til. Temperaturen ligg jamnt rundt -10 til -30, og eg har gått på krykker (har bekkenløsning) sidan tidleg i desember. Sorry, du får inga støtte hos meg denne gongen. Du får heller glede deg over at småfuglane har begynt å synge igjen!
Tabitha Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2010 Er det sånn at vi som bor sør for Grønland ikke har lov til å klage på vinteren, siden eskimoene har lengre vinter på Grønland? Det har mye med hva man rimeligvis kan forvente seg. Og denne vinteren er utenfor all rimelighet her vi bor. Så dermed går man og håper og håper på mildvær, men håpet blir til skamme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå