Gå til innhold

Svinesund på tv..jaja,ille for oss Haldensere:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke moro i det hele tatt..at de lager et program om det..folk syns oss som handler på svinesund er Harry fra før..og nå lager de program om det,hvor folk driter seg ut,herregud!!

Så klart man handler på svinesund når man bor i Halden,det hadde nok hvem som helst gjort..er glad jeg bor i Halden,sparer masse penger på det,mye billigere+ kursen:)

Dumt de lager program om det..blir satt helt på spissen,og de driter ut folk,hjelpes!!!

Blir flau av å se på Ullared,tenk nå da..holde meg hjemme fra svinesund framover tror jeg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det går bra jeg. Du bare holder deg langt unna joggebukser og godislandet. Par med joggebukser, rørleggersprekk, og stor strift over rompa, kombinert med utsagn som "Nei, nå trenger vi å dra på godisfabriken?/landet? og ta en tur til tobakspiraten igjen" er vel muligens noe harry, men ikke osss andre som vil betale halve prisen for en flaske god olivenolje:)

Skrevet

Nei,sant det :)

Har faktisk aldri dratt på svinesund med joggedress og rørleggersprekk,hehe:) Så ingen fare for det framover heller:)

Ikke røyk og sjeldent godis..kanskje hver 2 mnd eller noe vi handler godis der...

Ser ut som du er fra Halden,så kanskje vi prekæs der Prekæs;)

Skrevet

Tror Prekæs er fra Plankebyen... Jeg bor i Sarp, og er på Svinesund/Nordby ca hver 14. dag, dog uten joggebukser;)

Skrevet

Elsker slike programmer :) Er jo bare merklige mennesker som blir tatt ut til å være med på noe sånt, ren underholdning og det tar jeg meg ikke nær av akkurat..

Er også fra særp faktisk!!

Skrevet

jeg er også fra sarp, håper jeg slipper unna de kameraene, ja....blir fort 3-4 ganger pr mnd over grensa

Skrevet

Syns Ullared er morsomt. Jeg fortalte min bror om det programmet. Å hvordan svenskene oppførte seg. Å da sa han. Bare pass deg for nå kommer det om oss norske på Svinesund. Gleder meg til å se det å for å se om jeg kjenner meg igjen i noen av dem som er filma ( om jeg er like "gale" som dem ) Har ikke rørlegger sprekk eller vært der med noen som har det. Å heller ikke skrift på buksebaken.

Jeg elsker å handle på Svinesund, men det er for å få billig mat og røyk. Å seff godis da.

Skrevet

Hehehe, gleder meg til det programmet kommer ;)

Skrevet

Ullared er jo kjempefestlig:) Men du ser ikke meg med to diiigre handlevogner på Svinesund, var bort på tirsdag, og da klarte jeg meg (dog med et nødskrik) med en sånn kurv. Blir jo ikke like vill handling når en er bort så ofte. Innrømmer at jeg drar pga røyk også, ikke bare mat... Og pepsi-max da, ja jeg innrømmer det, jeg er svak:(

Vi sarpinger (jeg er ikke innfødt, men folk skjærer jo alle over en kam;)) har jo allerede fått gjenomgå pga Nansy og Lisbeth på Charterfeber vi da*grøss*

Første anonyme sarping, som skal på jobb i drittværet, hvis jeg får bilen ut på veien da...

Skrevet

Haha! Jeg er også Østfolding, og handler ofte på Svinesund og Nordby. Sparer oss masse penger! :o)

Tar meg ikke nær av sånne programmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...