Gå til innhold

Heisann


TromsøKarin

Anbefalte innlegg

Jeg er HELT ny på BIM og gleder meg veldig over å kunne melder meg inn i septeberklubben. Har termin 08.09.10 Gleder meg til å bli kjent med dere.

 

Jeg er 35 år, dette er en IVF spire og mitt og Karinmannens første barn. Vi lyktes på 3. og siste forsøk ved Universitetssykehuset i Nord Norge. Bor i Tromsø og trives veldig godt med det. Gleder meg til å kunne gå på treff med dere andre som er fra Tromsø og omeng.. Det kommer til å bli noen fantastiske måneder..

 

Tromsø Karin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen og lykke til!! Jeg venter bare på at kvalmen skal gi seg jeg da.. er lei den kjenner jeg.. Er snart i 11 uke.. har termin 21.sept. Gleder meg veldig til å si det til venner!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Karin :) Gratulerer så mye! Blir skikkelig rørt når jeg hører slike historier... har flere venner som har slitt med å få barn, noen har lykkes, andre ikke.

 

Vil tipse dæ om å gå på BIM-treffsidene, der legges det ut når vi skal ha treff i Tromsø. Æ har et barn fra før og ble kjent med veldig mange hyggelige jenter i 2008 som jeg fortsatt har kontakt med =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for velkomsten. Ja xenone, jeg skjønner godt at du gleder deg til å fortelle det til venner og bekjente. Jeg har også gledet meg veldig til dette. Å si det for første gang føltes litt rart.. hehe men morro

 

Mia i magen. Når begynte du å gå på treff i ditt forige svangerskap? Jeg har veldig lyst til å gå på treff men føler kanskje at det er litt tidlig ennå. Må vel få en solid mage først heheh

 

TK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har vært på treff alt? Syns det er kanskje litt tidlig ennå.

Har nå lyst å få ul først. Noen som har vært på tidlig ul- hvordan gikk det? Vil dere vil kjønnet? Syns det er kanskje greit å vite det, hvis det er tydelig å se hva det blir.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulera så masse, og velkomen hit!

Alltid kjekt å høyra om folk som lukkast med IVF - har ei venninne som er til utredning for å prøva det her i Oslo :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...