Jenny-penny Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Hva gjør vi? Hun har vært borte i 3 uker, og kom tilbake med knuter i hele pelsen. Klarer ikke gre de ut:( Tips og råd, ja takk!!!
Zitro Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Du må klippe dem vekk... får du det ikke til selv, bør du ta henne til dyrlegen og få barbert dem vekk.
Gjest Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 Ta henne med til dyrlegen for barbering rett og slett...hun får da beroligende før barberinga, så ordner de det. Fort gjort, selv om katta ser litt rar ut i begynnelsen, men pelsen vokser fort ut igjen..
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 18. februar 2010 #5 Skrevet 18. februar 2010 Dra til vetrinæren og få henne klippet. Eneste fornuftige.
Jenny-penny Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 18. februar 2010 Takk for svar! Da blir det dyrlegen! Nytter ikke å klippe det selv, da de ligger tett inntil huden og pus ikke er spesielt glad i å bli plukket på(Flått sesongen er ett mareritt). Uff, stakkars pus.
Mor Løvehjerte Skrevet 19. februar 2010 #7 Skrevet 19. februar 2010 Knuter i pelsen kan gjøre veldig vondt, så fint at du tar katta med til veterinæren.
Panterjenta85 Skrevet 19. februar 2010 #8 Skrevet 19. februar 2010 eventuelt om du har barbermaskin selv... Lyden er litt skummel, men man klarer det alltids... Syns det er kjedelig å måtte dra til vetrinæren hver gang katta har tover.. Blir jo dyrt i lengden. Har selv en langhåra katt og han får tover på magen støtt og stadig. Er de for nære huden er det frem med hårklipperen her i gården. Lettere å ta den enn å risikere å klippe huden. Om katta skulle angripe er det bedre om den angriper en maskin enn en spiss saks også
Gjest Skrevet 19. februar 2010 #9 Skrevet 19. februar 2010 hvis pelsen til katten din tover seg hele tiden så grer du den ikke ofte nok...his han er langhåret bør dere gre han to ganger om dagen...
2skjønnesmå Skrevet 19. februar 2010 #10 Skrevet 19. februar 2010 Til neffi:) Litt vanskelig å gre katten når den har vært borte i tre uker, da:)
Gjest Skrevet 19. februar 2010 #11 Skrevet 19. februar 2010 Det var ikke til HI jeg mente, men til panterjenta...
Panterjenta85 Skrevet 19. februar 2010 #12 Skrevet 19. februar 2010 hehe... nei greier han når jeg føler for det han har veldig fin pels og tover seg ikke mye, men akkurat under "armhulene" blir det tover som vi tar med hårklippemaskinen blir en vane for katta det og. Jeg kunne sikkert greid oftere, men akkurat toveproblemene der tror jeg ikke hadde blitt så mye bedre gitt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå