miss kiss Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Jeg leser her om andre som lurer på om de har gått opp for mye. Jeg har ikke gått opp noen kg i det hele tatt- enda jeg er i uke 18! Burde jeg være stressa?? Har ikke vært kvalm og har spist OFTE for å si det sånn.. Noen som vet?
utrolig78 Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Nei, ikke stress ) Det er så veldig individuelt. Noen legger på seg jevnt, noen i rykk og napp. Noen mye, noen lite. Sånn er det bare. Så lenge babyen vokser og trives, skal du bare slappe helt av og nyte det. Det kommer tidsnok noen kilo!
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 19. februar 2010 #3 Skrevet 19. februar 2010 hei.. jeg er også i uke 18 og jeg har foreløpig ikke gått opp noe, har egentlig bare gått ned jeg Men jeg er stor fra før av, å da kunne det være veldig vanlig. Til mandag ska vi te legen igjen, så får vi se om det er pluss eller minus denne gangen
Emmilo Skrevet 19. februar 2010 #4 Skrevet 19. februar 2010 Nei virkelig ikke! Jeg har ikke gått opp noe jeg heller, er ikke uke 17. Samme som forrige graviditeter.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 19. februar 2010 #5 Skrevet 19. februar 2010 Jeg er i uke 20 og er fortsatt minus 4 kilo. Nå har jeg for mange kilo i utgangspunktet og legen vil ikke at jeg skal legge på meg i det hele tatt. Dersom man er undervektig og normalvektig skal man legge på seg, men det er klart at noen legger ikke på seg før helt på slutten mens andre legger på seg mye i begynnelsen. Det er som de skriver over her slik at den lille tar det den trenger, det er mor det evt går utover. Slapp av og kos deg du
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 19. februar 2010 #6 Skrevet 19. februar 2010 Det er skrekkelig individuellt med vekten. Av diverse årsaker går noen ikke opp noe særlig, mens andre kan gå opp masse. Du trenger nok ikke stresse. Sålenge du har et normalt kosthold(at du får i deg nok næring) og baby har det bra, så er det jo ikke problem. Selv stresser vekten meg, men ikke pga graviditeten i seg selv. Det går mer på at kroppen min ikke tåler kiloene, så jeg er rett og slett livredd denne graviditeten Men jeg trener minst 1 gang i uka i tillegg til diverse turer og sånn med sønnen min.. Men likevel.. De smertene jeg hadde i og etter første sv.skap var ekstremt mye verre enn fødselen.. Så det sitter så hardt i..Derfor jeg er redd..
FruFrydmedtotette Skrevet 20. februar 2010 #7 Skrevet 20. februar 2010 http://www.klikk.no/foreldre/barnimagen/svangerskapet/article457297.ece Fant denne artikkelen igår,og den synes jeg var kjempefin. Roa meg ned litt hvertfall. Jeg er en av de med bmi på rundt 19 til vanlig,og har til nå lagt på meg nesten 10 kg. Er 23+3. Synes det er litt mye,men det får bare gå. Spiser sundt og er i aktivitet,så prøver å ikke tenke så mye på det.
fiskelisken Skrevet 20. februar 2010 #8 Skrevet 20. februar 2010 Jeg er 19 uker på vei og aner ikke om jeg har gått opp noe eller ikke.Der jeg går..kvinnedoktoren...så har de ikke vekt engang. Det er noe de syntes ikke burde stå i fokus. Hvis man plutselig legger på seg masse så legger man merke til det selv. Jeg la på meg 20 kg forrige gang og 10 av dem kom plutselig mot slutten og var vann. De går man veldig fort ned igjen Men ikke tenk på vekten. Hvis jeg ikke har gått opp noe nå hadde jeg blitt kjempeglad Noen trenger det andre ikke
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 21. februar 2010 #9 Skrevet 21. februar 2010 Trenger ikke stresse så lenge magen og babyen vokser som den skal =) Er selv i uke 23 og er fortsatt 4 kg i minus.. Men skal sies at jeg har noen kg å gå på fra før, og da skal man jo ikke gå opp noe særlig..
Norsk/svensk spire i magen:) Skrevet 21. februar 2010 #10 Skrevet 21. februar 2010 heihei da jeg var i uke 18 hadde ikke jeg heller lagt på meg noe.. men etter det har jeg lagt på meg nesten 1 kg +/- i uken :/ vet ikke helt om det er normalt.. men jeg merker at kroppen trenger litt mere mat nå enn før, + at søt suget har meldt sinn annkomst:p
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 21. februar 2010 #11 Skrevet 21. februar 2010 jeg er i uke 21+2 og fortsatt på - siden... -3kg jeg.. men det går sakte men sikkert opp over...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå