Gå til innhold

No blir jeg gaaaaal! :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her på BIM er jeg 21 uker på vei, begynner visst på min 22 i morgen!

På babyverden er jeg 20 + 5 idag!

Men i følge min lege og ultralyden så er jeg 23 + 4!!!

Hvilke skal jeg tro? har termin 5 juli, men er ikke flink å holde telling..

Var mye flinkere med Fabian! Guri :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er 20+5. Jeg har termin 18 juli og er 18+6 i dag! Bim sier at du er i uke 21. Altså ikke 21 fullgåtte uker men du holder på med din 21 uke. Skjlnner?

Skrevet

jeg har termin 6 juni og går inn i min 26 uke, så er nok riktig det hun over her sier ;)

Skrevet

hehe.. jeg grublet felt igår og har funne ut at legen min tar feil.. for hadde termin 16 juni, men det ble jo endret, så han går etter den enda! tullebukk ;) hehe..

Skrevet

Men hvis UL sier at hun er 23+4 så er vell det som er mest rett ang babyens str?? Eller hva?

Jeg trodde jeg var 19+6 idag, men etter UL sine beregninger er jeg 19+0 idag, pga av babyens størrelse og min syklus som er på 31 dager...

Men skal jeg følge BIM er jeg : 18+0 idag

Følger jeg Libero er jeg : 19 uker 5 dager

I følge jordmor og UL er jeg 19+0, så da følger jeg det! :o)

Skrevet

legen min hadde gått utifra det som min første lege hadde sagt! så det stemte ikke.. er 20 + 6 idag :) men vil det da si at jeg er 21 i morgen? eller 20 +7?

Skrevet

da er du 21+0 imorgen ;)' Og går da inn i den 22 uke...

Jeg er 19+0 og har temin den 19 juli... Å går inn i min 20. uke! ALTSÅ HALVEEEIS!! <3 YES!!!

Skrevet

heihei :)

jeg vet ikke helt om jeg har forstått det her heøt riktig selv, men som jeg har forstått det så er du 21 i morgen. I dag er du 20+6, altså inne i den 21 uke. Og i morgen går du inn i din 22 uke (tror jeg) :P

jeg er nå 23+4, altså inne i min 24 uke.

blei kanskje litt rotete forklart, men håper du skjønte litt :) (og håper jeg har forklart deg rett:p )

Skrevet

må si at jeg skjønner meg ikke så masse på dette jeg heller.. har termin 10 juli.. er jeg 20 eller 21 uker på vei ? :\

Skrevet

begynner vel på din 22 om 5 dager då ca.. hvis jeg har regnet riktig ;) har termin 5 dager før deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...