Gå til innhold

noen som har mistet et "barn" tidligere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har opplevd å miste et barn i et tidligere svangerskap? Var selv i 5-6 mnd da det ble oppdaget at fosteret/barnet ikke var friskt, kunne ikke leve. Ble satt i gang fødsel og vi måtte ta farvell med vår lillegutt. Tøff opplevelse. Men heldigvis er jeg gravid igjen nå, for 3.gang, og nå er det viktig å ikke være alt for bekymret. Ikke så lett.. Greit å utveksle erfaringer med andre i lignende situasjon. Er i uke 5 nå...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har 4 spontan aborter bak meg,

Håper det går bedre denne gangen,

Men denne gangen går jeg til en privat klinikk, får masse hjelp og tar medisiner for at barne skal holde seg på plass denne gangen,

 

Jeg er sykemeldt, og har lagt alt til rette for at det skal gå bra denne gangen.

 

Men som deg vet jeg hvor fryktelig det kan være, å jeg unner ingen og oppleve det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt 3sa og 1ma tildigere.

Er nå prøverørsgravid, 100% sykemeldt, supermedisinert og fulgt opp i alle bauger og kanter av spesialist. Men alle mine aborter har funnet sted før uke 8... Kan ikke forestille meg hvilken vanskelig situasjon du har vært gjennom med fødsel i 6. måned! Du er jamen tøff! Ønsker deg masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en MA (blighted ovum) i oktober 09. Nå har jeg termin i slutten av oktober tror jeg. Er mer nervøs enn jeg liker... Har bestilt legetime neste onsdag, og håper å få tidlig UL så raskt som mulig. Vil vite det fort om det er liv der! Om jeg ikke får henvisning til offentlig UL kommer jeg til å betale det selv. Ikke kjekt å ikke vite... Men stort sett går det jo bra, heldigvis. Så håper at vi får nydelige, velskapte babyer i oktober alle sammen:) Har heldigvis en nydelig, frisk gutt på 1,5 år, så vet det kan gå bra!

 

Masse lykke til jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...