Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, idag va dagen da æ sku innskrives på sykehuset, og sjekk leiet(babyen hadd ju logge ned nu i fleire uke..) Men stort sjokk fikk vi da vi oppdaga at babyen ligg i seteleie..

Mykkje venting, ultralyd og ctg fleire gang, vendingsakupunktur og mekkastilling...

Babyen sin hjertelyd ligg altførr høgt, den e stressa og har det ikkje så altførr bra! Så då bær det avgårde på ny vendingsakupunktur tirsdag, og vendingsforøk neste fredag.

Huff!

Forrige pia vårres la sæ i tverrleie, vart forøkt vendig..mislykka!! Jenta kom ut med låst rygg, låste hofter, lita og med forklemt ansikt..Slet med kolikk og gud hjelpe mæ alt vi va igjønna. Nu kjenn æ verkelig at dettan bi siste banet!

Vær glad alle dåkker som har babyen rett vei..

Vær glad dåkker kan gå tia ut, babyen væks sæ stor og sterk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da tror jeg jammen jeg hadde gått for setefødsel eller ks hvis du kan velge. Lykke til, håper det ordner seg for dere!

Skrevet

sykehuset vårres tar ikkje imot setefødsel, nærmaste bi 6 tima unna..

Så då e det keisersnitt. Går ju bra det, men hadde det med forrige, og ville så gjerne få fø normalt.. Bi nu bære syt dettan, men skuffelsen vart så stor ;(

Skrevet

tror jeg også hadde valgt ks om jeg kunne i denne situasjonen. vending og forsøk på det kan stresse barnet enda mer,og det er ikke bra verken for deg eller barnet.

masse lykke til uansett hva du gjør!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...