Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Er i uke 37+5 nå og de siste dagene har kvalmen kommet og jeg er svimmel,har hatt litt lavt bt de siste kontrollene så mulig det er derfor jeg er svimmel,men som om jeg ikke hadde nok med bekkenløsning,vonde hofter og vond rygg,kynnere og mase rier så har den møkka kvalmen å kommet tilbake,og masse menssmærter.Noe jeg kan fåreta meg for å slippe litt lettere unna de siste dagene? Noen som har råd?
hjjkaqhd Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Jeg har vært slik halve svangerskapet på grunn av lavt bt. Det som hjelper er å drikke nok, sitte nok, slappe av nok, ikke reise seg for fort, drikke enda mer og litt til.
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2010 Takk da er det i grunn ikke mere jeg kan få gjort da...for det er jo nettopp det dagen min består i...:-(
Lunda med lillegutt Skrevet 18. februar 2010 #4 Skrevet 18. februar 2010 Stakkars deg! Heldigvis ikke lenge igjen nå :-) Jeg har lavt bt og legen sier jeg kan spise litt lakris (i tillegg til å drikke mye vann). Det får bt til å stige. Passer meg fin-fint, elsker lakris ;-) Kvalme, har du prøvd B-vitaminer? Har hjulpet meg mye når ingenting annet funket. Ellers gjelder det jo å spise ofte og lite, men det har du sikkert hørt 128 ganger før dersom du tidligere har vært plaget med kvalme. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå