Gå til innhold

radikale muslimer

Anbefalte innlegg

Skrevet

det jeg blir så jævla provosert over er at muslimer (ikke alle selvsagt) forventer at alle ikke-muslimer skal respektere at Muhammed ikke skal bli tegnet/avbildet etc for det er ikke lov i følge koranen,så dette skal alle vi andre respektere.

MEN å respektere at vi ikke-muslimer godtar homofile det skal iKKE de respektere nei!Nei DA er det bare å bruke ytringsfriheten til det maksimale og si at disse krekene skal steines for det står det i Koranen.hva med å respektere det vi andre står for??hvorfor fortjener de all respekten men aldri gir noe tilbake??

og nå snakker jeg selvsagt IKKE om alle muslimer,men om de radikale som roper høyest, truer med 11.september, drapstruer journalister,vil steine homofile til døde og truer de som tror på demokratiet.

hvorfor er det bare enveis her?hvorfor i all verden skal jeg respektere de når de ikke respekterer det grann tilbake???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fornuftige spørsmål, men du kommer nok dessverre aldri til å få fornuftige svar tilbake... Virker som de er helt hjernevasket.

Skrevet

Si det... De vil skremme folk til taushet. Ekstremister er skumle saker, enten de er muslimer, jøder eller protestanter. Mennesker som mener de er overlegne andre og ikke respekterer at vi er forskjellige er farlige.

Skrevet

Du behøver ikke respektere meningene deres, de behøver ikke respektere dine. Det blir selvsagt hyggeligere om alle leker pent sammen, men så lenge man holder seg til å ytre seg i fred og fordragelighet er det ingenting i veien for det.

En radikal muslim kunne sikkert ytret akkurat det samme som deg nå, bare med motsatt fortegn: "Hvorfor skal jeg respektere deres forvridde syn på sodomi, når de ikke en gang kan holde seg for gode til å krenke profeten, liksom? Skal respekten bare gå én vei?"

Tegn Mohammed alt du lyster du, så kan Ali forbanne homser til morgen, middag og kveldsmat.

(Eller man kan prøve å snakke sammen og se om det går an å komme greit overens, men tenk så lite VG ville ha å skrive om da).

Skrevet

Signerer pila! Kjempe bra skrevet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...