Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg helt på bærtur?? Er 16+1 i dag, og er 80% sikker på at jeg kjente spark for en liten stund siden.. Var som et bittelite svakt dult eller noe.. Kan dette stemme da jeg er 1.gangs? Blir veldig glad for svar :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan absolutt stemme :)

Kjente i uke 17-18 første gang, og uke 15 andre gang. Er snart i uke 14 nå, så har begynt å vente på det....

Skrevet

hei

er i uke 16+ nå, og idag kjente jeg helt tydelig at baby'n flytta på seg. Rart. Magen fikk en kul på seg. :-)

Sommerfuglfølelsen har jeg hatt flere uker. Men idag var det ordentlig, lissom :-)

Så ja, det kan stemme !!! Gøy !!

Skrevet

er førstegangs og i uke 31 nå, sniker litt fra 3.trimester men... hehe

kjente første spark helt tydelig, også utenpå i uke 16...:) veldig tidlig, men helt klart mulig! d har vært daglig fra slutten av uke 16/begynnelsen av uke 17, men d er egentlig enda mer unormalt så d er ikke sikkert at skjer,men vet jo at d er mulig i og med at jeg opplevde d...;)

d tar ikke lange tida før du er sikker nå hvis d var d uansett...:D

Skrevet

var forresten litt usikker jeg også me en gang, men d var liksom ikke noen annen forklaring heller og når d kommer flere ganger så blir du sikker...;)

Skrevet

Hvis det var spark, var det bare en såkalt sommerfuglvinge som kilet på innsiden :) Kjente det i går og, men ble mer obs på det i dag når det skjedde igjenn. Har vært plaget med en del luft, men har liksom ingen tro på at dret er det heller.. spennende dette :) Håper det er spark og at jeg blir sikrere på det snart :D

Skrevet

Er 2 gangs og kjente det begge gangene i uke 15 :) Nå er jeg i uke 21 og kjenner masse spark gjennom hele dagen :)

Nyt det, du kommer til å savne det etter at du har født :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...