Gå til innhold

Brente edderkopper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg nekter å bære edderkoppene ned i kjelleren igjen for å spare deres liv, så jeg brenner edderkoppene i peisen sammen med huset deres, groteskt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sammen med huset deres???

Jeg har "takk eh moder jord"? bare hatt 2 edderkopper her som har vært store nok til å skremme meg. *bank i bordet*

Og de har helst vært maltraktert når jeg er ferdig med dem. Da trekker jeg dem ned i do.

Skrevet

Antar at jeg brenner huset deres også siden det er spindelvev på vedkubbene jeg fyrer med. *grusomme blond*

Skrevet

Ååååå edderkopper i veden er noe av det ekleste!! Før tok jeg vedkubbene med den klypa på peissettet. Men den veden som er laget nå er lagret ute når det har vært så kaldt, så de edderkoppene som evt befinner seg i veden nå er vel passe stive =D

Skrevet

Eg har (heldigvis) enno til gode å finne edderkoppar i vedkubbene, kanskje fordi det er mannen som pleier å fyre opp.

Når det gjeld edderkoppar andre plassar i huset er eg så "human" at eg slepper dei ut så dei kan fryse ihjel.

Skrevet

Nei gud.. trenge dei seg inn i midt hus så komme de ikke levende ut herfra.. Fysj for noen ekle skremmende dyr!!

Skrevet

Eh... hehe.. du synes det er bedre at de fryser ihjel enn at de brenner opp?

Skrevet

hehe vi har vel brent opp et par edderkopper her vi også, ikke minst slått ihjel en hel haug

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...