Gjest Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Nå er jeg virkelig SLITEN!! Har slitt med bekkenløsning fra uke 8, og har nå kommet meg til uke 29. Bekkenet blir absolutt ikke bedre, men det hadde jeg jo regnet med.. Nå verker ribbeina, eller noe i det område, Magemusklene er veldig ømme, har mye ubehag rundt hele magen, sure oppstøt og kvalme som har kommet tilbake. Prøvde å gå litt i dag, men etter en kort stund blei jeg veldig uvel, fikk vondt stort sett alle steder og følte at jeg skulle besvime... Nå bruker jeg dagene på sofaen.. Ligger stort sett hele dagen, og klarer kun å sitte i kortere perioder.. Mat må jeg ha, men å lage den er et mareritt, da må jeg bevege meg og stå. Ofte klarer jeg ikke å rette meg opp når jeg står fordi magen er vond.. Husarbeid får jeg ta når babyen har kommet ut.. Vesla sparker og turner som bare det. Heldigvis!!! Har heller ingen blødninger, så tror vel ikke at noe er galt, men det kjennes virkelig ut som om kroppen min ikke er laget for det her.. Spent på hva legen sier på kontroll i morra.. Håper alle mål og verdier er som det skal.. ja ja..Får prøve å holde ut.. Blei visst stort sett klaging/sutring det her, men det var godt å få det ut...
Nikki 75 Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Det er alltid godt å få det ut! Viktig er det også, å lette litt på trykket. Det kan være fryktelig slitsomt å gå gravid til tider, særlig med bekkenløsning og greier, men tenk: om mindre enn 3 måneder så har du den lille babyen hos deg, den som du har gått gjennom masse for å få! Jeg kan nesten garantere at det har vært verdt det!
Diddels Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 Uff, høres ikke ut som du har det bra. Rundt uke 29 fikk jeg også en breakdown, det ble plutselig så mye tyngre, plutselig fikk jeg masse tyngderelaterte helseplager og alt ble mye verre! Den siste mnd har jeg også vært fysisk syk, ikke hatt bekkenløsning, med leddsmerter fra leddgikt. Jeg ble henvist av min hensynsfulle lege til sykehuset for vurdering om hva de kunne gjøre for meg. De tok en ul på baby som viste normal baby og ble sendt hjem med: ikke ta smertestillende! etter meg... Håper du får en bedre opplevelse av helsevesenet enn det jeg fikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå