Gå til innhold

bihulebetennelse

Anniq 83  ♥Samuel 31.03.10♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har da fått bihulebetennelse og eneste jeg vil er å bli frisk. Er i uke 35 nå å har ikke tid til å ligge syk.

Har så sinsykt vond i bihulene,skjeven, tennene og hodet. Jeg tar litt otrivin kun max 2 ganger om dagen.

Noen som har noen kjempe gode tips til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge det er så ille som det har det nok blitt ordentlig betennelse og da må det nok medisiner til. Jeg går på min andre antibiotika kur (første hjalp ikke..)Ikke ideelt, men jeg hadde så vondt at for meg var det ingen utvei. Pillene skal ikke ha kjente bivirkninger på foster.

Skrevet

nylig vært innlagt for bihulebetennelse, og fikk da antibiotika intravenøst og måtte fortsette på piller når jeg ble skrevet ut etter en uke.

kok opp en liter vann med en spiseskje saltvann, og skyll gjennom nesen. hvis du har sånn nesehorn så bruk det, hvis ikke kan du bruke feks en sprøyte eller noe annet liknende. Hvis du er potte tett vil det ikke renne gjennom de første gangene, men etter en stund vil du forhåpentligvis klare det. hvis ikke det går og du bare blir verre må du komme deg til lege.

også viktig å ligge med hodet høyt, dvs iallefall minst to puter under hodet slik at du ikke tettner mer til når du ligger.

skyll hele tiden om du klarer!

god bedring!

Skrevet

Ble du i hele tatt bedre av de pillene da? Jeg har hørt at antibiotika ikke har så mye virkning på bihulebetennelse.

Prøvde damp bad går. Kanskje jeg får prøve det igjen. Håper du blir fort bedre:-)

Skrevet

Jada når jeg fikk antibiotika som tok de bakteriene som var der så ble det bedre på 24 timer. Når har jeg noen dager igjen, men er sååå mye bedre. Jeg dyppet og skylte og sprayet, men i mitt tilfelle ville det ikke vært nok. Her hadde bakteriene laget skikkelig mye trøbbel. Et tegn på at du må ha medisin er det med verking nedover i kjeven.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...