venter mars-jente Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 På Haukeland har dem barsel 1 og barsel 2. Barsel 2 er for dem som har hatt en "normal" fødsel. Her er det tomannsrom.... sover barna med oss om natta eller er det noen som passer på dem? Dem skal jo ha mat. Men dersom mitt barn skriker, så vekker vi jo dem vi deler rom med? Alt en tenker på hehe
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Hei Jeg veit ikke hvrodan det fungerer på ditt sykehus da, men er Haukeland et mor-barnvennlig sykehus, så skal man ha muligheten til å ha barent hos seg mest mulig. Sånn er det ihvertfall her på Lillehammer hvor jeg skal føde om noen dager/uker. Her er det 4 mannsrom, og vi får ha barna inne hos oss natt som dag. Du må ikke tenke på at du forstyrrer noen, tenk på deg selv og babyen du Her har de et felles stellerom med go'stoler sånn at man kan gå dit å amme om man vil ut fra rommet.
Gjøkeredet③ Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 Tror de fleste sykehus ønsker at mor skal ha barnet hos seg til alle døgnets tider. Jeg tok keisersnitt på Sørlandet Sykehus og hadde barnet hos meg hele tiden, selv om det var midt på natta og jeg fremdeles var delvis lammet av spinalbedøvelsen og hadde store problemer med å reise meg opp for å hente og legge fra meg barnet i "senga" den, så ble far sendt hjem og jeg var stuck alene... Litt stress, men er jo veldig glad for at jeg fikk den kontakten med barnet på tross av keisersnittet. Etterhvert ble det så slitsomt å reise seg opp at jeg sovnet med min 4 timer gamle sønn ved siden av meg i sykesenga.. Hehe! Og jeg som før fødselen lurte på åssen folk kunne sove i samme seng som barna sine uten å rulle over de eller noe sånt;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå