Gå til innhold

Lenge igjen nå?


ღLiamGulletღmars-10

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har termin den 26 mars.. var hos jordmor i dag og hun sa at jeg ikke kom til å gå så mye lengre nå.. :) Så da får vi se om han kommer snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 20 dager igjen og har bedt han holde seg der inne så lenge og IKKE komme en dag for tidlig. For det har jeg rett og slett ikke tid til. Tror babyen vil høre på det, føler meg ikke fødeklar riktig ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 22 dager til termin (fredag 12.mars.)

Gjør meg ingenting om h*n finner det for godt å dukke opp før den tid, men er også innstilt på å kunne måtte vente til det nærmer seg april. Tar det igrunnen ganske med ro og tenker at h*n kommer når h*n kommer, og akkurat dét kan jeg ikke gjøre NOE med.. ;)

 

Gleder meg!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden klokken har passert midnatt har jeg 40 dager igjen og er vel da offisielt høygravid i dag :D

neste milepæl er 21 dager og man er fødeklar :) nærmer seg for oss alle nå marsdamer! lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag fradag 19 feb er det 28 dager igjen!! Kan ikke vente med å bli fødeklar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 dager.... er ganske så lei ja... er lei av vondter og å føle meg som en hval.... storebror "roper" på baby'n hver dag da, så tror han begynner å bli utålmodig også... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi igjen 35 dager enda.... Har termin 28 mars. Har på følelsen at han kommer før, så vi får se:-)

tiden kan føles at den går sakte. Men tror vi får nyte den siste tiden.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NI dager igjen til termin! :o) Jeg er klar og kunne tenkt meg å hilse på babyen nå, jeg! Han kommer før eller siden....... Bare lenge å gå og vente! Vil bruke permisjonen med babyen og ikke på å vagge rundt i ring ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 dager igjen, og det føles egentlig litt sånn "hjeelp" ut... Gruer meg en del til selve fødselen, men gleder meg jo enormt til og snart få holde lille sønnen min.

Har jo ventet på han såå lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 dager igjen i dag, søndag 21. feb. Gleder meg til vi er ferdig med leiligheta jeg, så kan jeg bare nyte magen den siste tiden... Håper bare det blir en siste tid da *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...