:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 fult navn, adresse og land + sverige? idiotene har ikke norge om et alternativt land og jeg skal ha den buksa....
Zitro Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Kommer helt ann på hva slags innsats det svenske postverket ligger i jobben. Tror nok den blir returnert til avsender...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2010 hm... men om det står begge landene på greier de ikke da og finne ut hvilket land adressen tilhører? det er seriøst verdens kuleste bukse...hihi. jeg vil at den skal bo hos meg
~sjiraff~ Skrevet 18. februar 2010 #4 Skrevet 18. februar 2010 Står ikke Norge som ett alternativ så sender de neppe til Norge. Men hva med å sende de en epost for å høre om de kan gjøre ett unntak?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2010 ja, jeg kunne har gjort det, men jeg kan ikke skrive til dem på et språk vi begge forstår... men jeg prøvde meg jeg, så får vi se om det går... hehe
Zitro Skrevet 18. februar 2010 #6 Skrevet 18. februar 2010 Finnes det ikke noen slik løsning i sverige at du kan bestille den til ditt nærmeste svenske postkontor og hente den ut der selv? Altså du får hentelapp av svenske posten... veit det var vanlig før, men aner ikke om ordningen praktiseres lenger.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 18. februar 2010 àner ikke jeg heller, men det hadde jo vært en idee. det er sikkert ganske mange som har prøvd seg på det jeg gjør nå... hehe.. men det er forsent. har bestilt den alt så vi får se hvordan det går. en gang sendte jeg kort til tusenfryd uten at det sto noe mer en tusenfryd. da sente jeg fra tyrkia og det kom fram, så det er jo håp... hehe
prekæs Skrevet 18. februar 2010 #8 Skrevet 18. februar 2010 Jeg er temmelig sikker på at pakken kan sendes "poste restante" til et grensepostkontor. Mange her i Østfold henter slike pakker i Strømstad. Du googler opp telefonnr til svenske postvesenet og sjekker om du må registrere poste restante adresse eller om det holder kun å sende pakken merket "poste restante"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå