Lenelill Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Hei, Fra hvilken uke kan man ganske sikkert se om det er jente eller gutt på UL? Er i uke 15, og har ord UL i uke 19. Synes det er sååå lenge til, og tenker ta en privat ul for å se kjønn før - når tror dere? Lene
Marcus2006+Jente2010 Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Jeg var akkurat 19 uker igår, og de så det var en Jente =) Så det går nok bra for deg å=)
Corneliuss Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 Hvis du bor i Oslo så kan du gå på Familieklinikken for å se kjønn. De ser det tidlig - uke 14 og utover =O) Jeg var der for to uker siden! Fikk vite at jeg venter en jente. Det er veldig forskjellig hvor tidlig de kan se det så hvis du bor et annet sted i landet så hadde jeg ringt de og spurt.Avhenger av maskiner og personale. Så spennende ventenr2!
Lenelill Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2010 God ide, det skal jeg gjøre! Bor ikke i Oslo - men Stavanger. Gratulerer med jente - så gøøøøy!!! =)
Marcus2006+Jente2010 Skrevet 18. februar 2010 #5 Skrevet 18. februar 2010 Takk for det=D har en gutt fra før, så er kjempe kos at det blir en jente nå=) Men har hørt flere som har fått hørt kjønnet tidligere, så masse lykke til med det=DD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå