Gå til innhold

Idag var vi hos frisøren alle 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja syke som vi er. Bestilte timen i begynnelsen av sist uke og vi trang den sårt alle sammen.

Jeg tok ut 1000 kr.

Storesøster klippet seg opp til hårfestet bak, panneluggen og fikk blå spray farge, lillebror ble holdt mens han gråt sine modige tårer og jeg fikk en 2 cm stuss.

Tid 1 1/2 time, pris 150 kr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var ikke store summen. Herlig når alle får klippet seg samme dag så er det lenge til neste gang.

Skrevet

150kr???? Det kan ikke stemme!! For alle tre? Nei det nekter jeg å tru. Ellers kommer jeg til å reise til den frisøren din neste gang vi skal.

Jeg var med jenta mi for to uker siden. Hun klippet to-tre cm, til den nette sum av 300kr.

Skrevet

oi da var det veldig billig synes jeg, jeg klippet tuppene min forrige uke og det måtte jeg betale hele 380,- kr for... fikk helt sjokk jeg, klippet jo bare rett over og ikke vasket jeg håret eller fønet det eller hadde noe i håret heller :o

Skrevet

Da var du heldig: Jeg og mine 2 søte var hos frisøren samtidlig sist gang.... Det var ei lærling som klippet oss, av den nette sum til 900kr????

Dit skal jeg aldri mer, ei lærling skal ikke ta seg så mye betalt.....:(

følte meg lurt!!!

Skrevet

Her tar og lærlingene seg like godt betalt som de som er ferdige. Så jeg går aldri til lærling.

Skrevet

Hvordan den frisørsalongen får det til å gå rundt må no gudane vite. 150 kr for 1 og en halv time arbeid? Tror jeg ikke ville ha jobbet der for den lønna som den frisøren får utbetalt må være latterlig lav! Men bra for deg da.

(og må bare si det-til hun som var sjokkert over en pris på 380 kr når hun bare klippet rett av og tupper-frisøren brukte vel tid på det og? Hun/han tok vel ikke bare en hagesaks og klippet det av i ett jafs?? De fleste salonger har ikke oppdelt pris på klipp, vask,føhn,styling-det er en pris og ditt valg om du vil vaske det eller ikke. Å klippe 2 cm av ett hår tar da tid det og,man må jo bruke av sin ekspertise på det og.)

Skrevet

jeg tror ikke lærlinger har lov til å ta full pris.....

da må isåfall en frisør, "gå over" håret etter klippingen.....

Skrevet

Vi har ei gammel koselig dame her oppe som har frisør salong i huset sitt. Hun kunne ikke ta betalt for minsten sa hun for det var ikke skikkelig. Han måtte holdes. Hun brukte lang tid på storesøster for hun skulle ha frisyre.

Hun har ingen ansatte og jobber nok ikke bare pga "pengenød" =)

Skal vaske håret neste gang =) =) Og gå alene =)

Skrevet

Hørtes deilig ut!!Trodde helt ærlig du hadde skrevet feil første gang når jeg leste 300kr..

Skrevet

Ja det var ikke 300 kr men 150 hehe =D

Må ta det på de dagene jeg skal levere barna hvis jeg flytter =)

For det svarer seg jo å reise opp hit =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...