Gå til innhold

Jeg skal teste i dag selv om det bare er 6 dager dpo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå må jeg bare....har så mye tegn og murring at enten er jeg gravid eller så er jeg gal med stor G...Kjæresten har kjøpt 14 tester..hahahaha han er søt, litt av hvert merke... Spennende assa...veeeldig spennende, holder dere oppdatert

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, bra dere har troa:) Lykke til!

Skrevet

Så gøy!! :) skal krysse fingrene for deg:) Masse lykke til!

Skrevet

Er så stolt av at jeg ikke tok testen alikevel, skal reise på fjellet i morgen og fant ut at det var bedre å ikke vite å kose seg enn å være trist for evt negativ test som alikevel ikke trenger å være det pga at jeg bare er 6 dpo... Flink og stolt hehehehe Men mandag da skal jeg ta en...eller 10

Skrevet

Var ikke så flink alikevel, tok en billigtest på fredag men den slo ikke ut... Men jeg føler meg skikkelig gravid..... Så i morgen blir det CB digital selv om det også er litt tidlig.... Krysser fingre og det som er

Skrevet

Krysser d som krysses kan for deg :D

Skrevet

Hmmmmffffff...... Ja da var CB digital testen unnagjort med morgenurin og full pakke... Det lyste IKKE GRAVID over hele den forbanna pinnen... Skjønner ikke en dritt jeg skulle nesten tro jeg var hund og hadde innbildt svangerskap.... Jaja TR har fortsatt ikke kommet...Nå skal jeg ikke teste igjen før fredag.... Blir jo blakk av det her snart...hehehehe Krysser alt og håper TR holder seg langt unna.. Jeg er så sur og grinete at jeg nesten ikke er til å være i hus med, pleier ikke være sånn... Drømte om positiv test i natt...arrrg....

Neste oppdatering fra meg blit tidligst fredag.... Takk til dere som krysser alt for meg...krysser alt for at dere skal få deres spirer også..

Skrevet

hva med å kjøpe tester på billitester.no?? kan være litt å spare der ;-)

sambo tok av da vi startet denne pp, bestilte 10 hjemme tester pakke, og 5 CB tester :-D hahaha

Skrevet

Ikke dumt lilleDina. skal sjekke det ut allerede nå... Takk for tipset.. Men håper jeg slipper flere tester snart... Synes alle snakker negativt om disse billigtestene at CB sine er mer sikre...

Skrevet

ja, alle de testene er et herk ;-)

har du? har ikke hørt noe negativt i det hele tatt jeg.. humm...

Skrevet

skjønner godt at den lyste ikke gravid jeg, pga den digitale trenger dobbelt så mye hcg en vanlig g-test

Skrevet

Klamrer meg til håpet jeg Arongulle jeg er småkvalm og TR har ennå ikke dukket opp... IKM torsdag så jeg øyner håp.... Skal kjøpe og ta en ny test i morgen..... Hååååååper.... Hvilken test slår ut på minst hcg da? pennende assa....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...