Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Er en mnd siden fødselen nå, og jeg synest det er en slags avlang åpning :/ når trekker ting seg helt sammen ca?
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Jeg har større åpning nå enn før fødsel selv 15 mnd etter fødsel... Men det ble mye bedre etter rundt 8 mnd. Men har man rivnet blir man ikke alltid like smal i hullet igjen, for å si det på den måten
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 Jeg rivnet 3 sting på 2 plasser. Jm sa at det kom til å bli helt normalt igjen for det var rivnet så pent og det var så og si ikke vits å sy men hun gjorde det for syns skyld sa hun.. Håper det kommer seg, jeg har hvertfall begynt med knipeøvelser for fullt.! HI
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #4 Skrevet 24. februar 2010 Jeg mener jeg ble veldig mye bedre etter 3 md. Så stod det stille til jeg sluttet å amme ved 8 md. Da ble det også bedre. Ellers er det sånn at ikke alle blir helt som før. Noen trenger bare en fødsel på å bli forandra der nede. Men sålenge det ikke er noe fysisk problem går det seg til Man blir vant med alt.
frk.Hauglid -> 17 år og mamma Skrevet 26. februar 2010 #5 Skrevet 26. februar 2010 Hei det er nå 2 måneder siden fødselen å jeg er blitt trang å fin igjen der nede du må huske å trene å knipe MASSE ! det har jeg gjort, trente 20knip flere ganger om dagen å det har gitt flotte resultater allerede 2 månter etter fødsel =) både jeg å typen er storfornøyd =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå