nicki82 Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Det ble visst gutt Samboeren ble veldig fascinert av ultralyd nøyaktigheten. Søte tekniske gutten min Jordmoren var veldig god og det var en lærling tilstede, som fikk tafse litt på magen min etter jordmoren var ferdig. Lærlingen var veldig ivrig på å svare på spørsmål, og knadde magen til jg fikk kynning. Men alt i alt, var det en fin opplevelse Er helt i ekstaaaaaaase...ufattelig gøy!!!!! Nå vet jg at det er en liten fotballspiller i magen min..tihi
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 GRATULERER så deilig Hehe, samboeren min er også veldig teknisk av seg, og ble forferdelig fasinert da vi var på tidlig ultralyd Kos deg masse med tanken på lillegutt i magen!
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 Gratulerer så mye! Veldig stas med gutt!! Ble du satt noe fram eller tilbake med terminen din?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 18. februar 2010 #4 Skrevet 18. februar 2010 Gratulerer deg her og jeg hihi. Er og i ul-rus. mannen min kjøpte seg 2 carleberg som han skulle feire med ikveld hehe. Han rører omtrent ikke alkohol når ikke jeg kan, så skjønne mannen min skal få kose seg litt ikveld for å feire sønnen hehe.
nicki82 Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2010 Det har jg helt glemt å skrive, men termindatoen min ble satt fram fra 12. - 15. juli
nicki82 Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 18. februar 2010 Ja, det er bra gøy at du og jg venter en gutt, Katta Sambo er en av fem gutter og er onkel til 3 gutter, så jg ble ekstra glad på hans vegne. Blir en litt mer forståelig verden for han, så kan jg bestille ei lita tulle i andre omgang
nicki82 Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 18. februar 2010 Åja, frøken_førstegangsprøver, det er litt gøy å ha tekniske gutter..det er en egen rase Takk for gratulasjonen. Unner deg den fine ordinær UL opplevelsen..den er nok litt annerledes enn tidlig UL (det var det for meg, iallefall)
nicki82 Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #10 Skrevet 18. februar 2010 Carlsberg er konge bra å feire med!!!! Jg belønner min kjære med pannekaker...flinke gutten min som har fikset seg selv en sønn
K ♥ tærten Skrevet 18. februar 2010 #11 Skrevet 18. februar 2010 Gratulerer så my Nicki82 Kos deg masse med den lille gutten i magen din. Har selv veldig guttefølelse, men er bare 12 uker i dag så litt tidlig å vite ennå. Blir spennende å se!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå