Bambini#1 Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 hei. Tenkte jeg skulle kjøpe brystpumpe og lurte på om noen har erfaring med hvilken type, merke, batteri - ikke batteri. En helt ny verden dette her...
Enda en! Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Har Medela Swing som jeg er veldig fornøyd med etter forrige runde! Motoren sitter ikke på selve flasken, så man slipper bråket rett inn i øret. Men det er vanskelig å vite på forhånd hvor mye man kommer til å pumpe seg, så det beste er vel å velge type etterpå. Må man pumpe hver dag finnes det andre pumper fra Medela som er mer effektive. Noen kan leies på apotek og helsestasjon.
W29 Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 jeg har kjøpt Avent sin elektriske pumpe, som også kan brukes manuelt og med batteri om man ikke har mulighet til å putte den i stikkontakten. Har ikke prøvd den ennå men hørt masse positivt om den, pluss at det er få deler og lett å rengjøre.
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 18. februar 2010 #4 Skrevet 18. februar 2010 Jeg har også Medela Swing fra forrige gang, og var veldig fornøyd med den
Bambini#1 Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2010 Takk Tenkte å kjøpe før i utlandet - får tax-free på det. Skal se om de har modellene dere anbefalte.
MiMa09 Skrevet 18. februar 2010 #6 Skrevet 18. februar 2010 Jeg har både medela swing og avent manuell. Jeg må si jeg likte best den manuelle. Men jeg pumpet kke mer enn en gang om dagen, greit med elektrisk om det blir mer pumping.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå