Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Hvor lang tid tok det før dere draff "drømmemannen" og hvor traff dere han?
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Jeg traff han litt over 3 mnd etter bruddet med faren til mine barn. Var ikke det som var planen i et hele tatt for noen av oss. Han var også høvelig nysingel. Har barn begge to,men ingen av oss hadde tenkt å finne seg noen med barn fra før,eller var ute etter noe forhold. Skulle bare ta det helt rolig å se hva som skjedde.Har vært mange random dates helt til vi ble sammen 7 mnd etter vi møttes første gang.
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 Jeg traff han to og ett halvt år etter jeg ble mamma. Vært alenemor hele veien så vært singel siden sommeren 2006 bortsett fra ett to uker "langt" forhold i fjor:P Har vært sammen siden starten av oktober og håper virkelig det varer, han er en fantastisk mann
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 18. februar 2010 #4 Skrevet 18. februar 2010 Jeg traff han gjennom en felles venninne
serin@ Skrevet 18. februar 2010 #5 Skrevet 18. februar 2010 4,5 år Traff ham på uteservering i byn en fin juni sommerdag når jeg feriet at siste eksamen var overstått!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #6 Skrevet 19. februar 2010 Jeg traff han på nett i sommer, ca 6 mnd etter at jeg ble alene.. Og vi er fremdeles sammen, godgutten min )
cathrine&emma Skrevet 1. mars 2010 #7 Skrevet 1. mars 2010 Jeg traff han 3.5 år etter jg fikk barn, hadde bare vært i ett seriøst forhold , så være singel siden februar 07... traff han på nettet i sommer, og blei sammen i sept, flytter sammen i slutten av denne mnd.. (avstandsforhold)... føler virkelig han er den rett og han er fantastisk flink med min datter
Noah 08. Skrevet 1. mars 2010 #8 Skrevet 1. mars 2010 Jeg traff han på nettet sommeren-08.. da var mini 3 mnd. vært alene siden jeg ble gravid. Vi var sammen av å på 1 års tid,nå har vi vært sammen siden aug.-09. Bor 3 timer unna hverandre så planlegger å flytte sammen i min leilighet i mai:) Han har et kjempegodt forhold til min sønn:) Og jeg føler at nå har jeg funnet lykken <3
Verbena Skrevet 1. mars 2010 #9 Skrevet 1. mars 2010 Jeg hadde allerede møt drømmemannen før forholdet til barnefaren ble helt avsluttet. Vi var enige om brudd da og det var egentlig bare gammelvane som gjorde at vi ikke hadde brutt opp flere år tidligere. Vi jobbet sammen, men det ble noen mnd med mye frem og tilbake før vi bestemte oss for at vi bare må prøve. Bestemte oss mange ganger for at vi bare skulle ha kontakt på jobb å ikke noe mer enn det, på det lengste holdt det hele 6døgn =P Ble sammen sikkelig 4mnd etter at jeg og barnefaren sa at nok var nok. Nå har vi vært sammen i snart 1,5år, er samboere, har kjøpt leilighet og flytter inn i den i april! Guttene mine forguder han og han behandler de som sine. Senest i natt lå han i 2timer å masserte minstemann(4,5år) fordi at han hadde så voksesmerter i beina at han ikke fikk sove stakkars! Jeg har virkelig funnet drømmemannen ja!
nickoline og supermann Skrevet 2. mars 2010 #10 Skrevet 2. mars 2010 ca 1/2 år etter flytting, men har vært vanskelig. Nå etter et år går det på skinner. sukker.no
lurermegpå.... Skrevet 9. mars 2010 #11 Skrevet 9. mars 2010 Ca 3 år fra jeg ble singel........traff hverandre på nett....sukker.no......har vært sammen 2 år nå, bodd sammen i 1 år. 3 barn hver
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #12 Skrevet 12. mars 2010 Jeg hadde vert alene i 3 år når jeg møtte min kjære...vi møttes på nett...ww.møteplassen.no Var 3 t reise mellom oss, så vi pendlet hver helg i 1 år...før vi flyttet sammen. Nå har vi bodd sammen i 1 år. Vi har begge ett barn hver..noen utfordringer er det jo- men vi har det veldig godt sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå